Hei sinä KETJUVIESTIEN LÄHETTÄJÄ

• Viestiketjun aloittaja Rudolf
  • Ensimmäinen viesti
Rudolf
äLÄ lähetä JOKA JUMALAN PÄIVÄ niitä ketjuviestejä, videoita ja vitsejä, puhumattakaan ystävä kirjoista ym sähköpostiini!
Olen jo keran asiasta sanonut, eikä se mene perille. MINUA EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA JOTEN LOPETA JO JA HANKI MUUTA TEKEMISTÄ!!!
Normaali meili on tervetullut, mutta nuo typerääkin typerämmät sähköpostin tukkijat , ÄLÄ LÄHETÄ NIITÄ ENÄÄ kuin mikäkin skitso eteen päin jokaiselle tutullesi JOKA PÄIVÄ!!! Se on sairaan ÄRSYTTÄVÄÄ!!!

ev ev
Kuule ihan samaa mieltä! Olen jopa maininnut tuttavalleni, että älä lähetä ketjuviestejä /mitään typeriä addresseja tms, että en halua niitä. MIKSI IHMISET EIVÄT TAJUA? Näitä on monia jotka sanoo samaa, eikö viestien lähettäjillä ole mitään elämää muuta?
Normaaleja meilejä ei voi lähettää, mutta näitä idioottimaisuuksia kyllä!

Niinpä! Parin tutun puolelta ei muuta kirjeenvaihtoa enää tulekaan kuin tuota roskapostia. Itse yritän vastailla kuulumisilla.

Pudottaisi mut mieluummin postituslistaltaan kokonaan, ellei enää kuulumiset kiinnosta vaan ainoastaan typerien vitsien lähetys (joita voisi itsekin hakea netistä mikäli oikeasti kiinnostaisi)!

Yhteistyössä