Hei sinä kestovaippailija

Olen aloittamassa kestovaippailun tässä pika puoliin meidän kasikuiselle pojalle, kunhan saan vaan tarpeeksi infoo kasaan!! :) ...ostin sillon aikoinaan hätävaraxi yhden kestiksen stockalta...en silloin tiennyt että se oli AIO...hyväksi on osoittatunut kolmet nepit sivuilla..ja...
Jos vain joku jaksaa vastata edes yhteen näistä kysymyksistä...

Tarra vai nepit ?

Kannattaako ostaa kaikki AIO:ta?

Riitääx 15 alkuun...?

Mitkä ois hyvät "helle" vaipat?

..ööö... kaikki info tietty käy!!! =)

Kiitos jo etukäteen!!
 
Kannattaa tulla tonne kerhon puolelle, jos kiinnostaa niin vuotaraaputin on se jolta kannattaa salasanaa kysellä ja kestoilu kerhon nimi.
Ja itse tykkään molemmista, siis neppareista ja tarroista.
TSI taskut meillä kovassa käytössä, saa imuja tarpeen mukaan ja kuivaavat nopsaan.
 
Tuon ikäselle ostaisin jo ehkä neppivaippoja sillä kohta tulee kuitenkin vaihe kun osaa jo avata tarrat itse. (siis olihan poika 8kk ... :whistle: )

AIO käy jos tykkää niistä, yhtä helppoja on taskuvaipat jonne lisätään imuosa erikseen.
Ja vaippojen määrä riippuu pitkälti siitä kuinka usein niitä pesee ja käyttääkö AINA kestovaippaa vai esim. yöllä kerttistä.

Hellevaippana semmoinen jossa on kaikki osat hengittävää materiaalia, niin älyttömältä kuin kuulostaa niin villahousut on kesällä(kin) mahtavat !
Kesävilliksinä monet pitää ohuemmasta villalangasta tehtyjä housuja.
 
Mä ostaisin taskuvaippoja mieluummin kuin AIO-vaippoja. Vaatii pikkuisen enemmän työtä kun pitää tyhjentää imut pois pesun ajaksi, mutta peseytyy paremmin ja puhtaammaksi, kuivuu nopeammin ja imuja saa juuri sopivasti omaan tarpeeseen. Lisäksi tulee edullisemmaksi, esim. Fuzzeissa on TOSI hyvä jälleenmyyntiarvo ja imuiksi voi hyödyntää mitä haluaa ja kotoa jo löytyy, esim. äippäpakkauksen harsot. 15 täyttövaipalla pärjää alkuun ihan hyvin.
 

Yhteistyössä