Hei sinä joka kiskoit Gantin pyyhkeen käsistäni, toivottavasti kuivaat hyvin syyläiset räpyläsi niihin!

• Viestiketjun aloittaja UGH!
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Tosi hienoa olla ostoksilla kaupanalan lakon aikana.

Helvetin kannustavaa ja ajattelevaista.
Se oma rasvainen napa vain lähin, niinkö?
Kuluttaja tekee mitä tahtoo, eihän kuluttaja hyödy mitään teidän lakoista. Kävin mäkin verikokeissa sairaanhoitajien lakon aikaan. Jeez. Elämä olis hemmetin vaikeeta jos pitäis jatkuvasti tehdä niin kuin muut, eihän sitä kerkeis muuta kuin boikotoida boikotoimisen perään.

Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi hienoa olla ostoksilla kaupanalan lakon aikana.

Helvetin kannustavaa ja ajattelevaista.
Se oma rasvainen napa vain lähin, niinkö?
Kuluttaja tekee mitä tahtoo, eihän kuluttaja hyödy mitään teidän lakoista. Kävin mäkin verikokeissa sairaanhoitajien lakon aikaan. Jeez. Elämä olis hemmetin vaikeeta jos pitäis jatkuvasti tehdä niin kuin muut, eihän sitä kerkeis muuta kuin boikotoida boikotoimisen perään.
Wheehee, MÄ en oo kaupanalan ihminen, työskentelen sairaanhoito- ja opetusalalla.

;)

Mut MÄ osaan ajatella muitakin ihmisiä.

vieras
Wheehee, MÄ en oo kaupanalan ihminen, työskentelen sairaanhoito- ja opetusalalla.

;)

Ai, mä en sit osaa ajatella muita ihmisiä. Epäilen :) Olis se ollut aika tuskaa odotella lääkekuuria kun ei olis voinut lakon takia mennä verikokeisiin, saati apteekkiin. Weheee.

;)

Ai, mä en sit osaa ajatella muita ihmisiä. Epäilen :) Olis se ollut aika tuskaa odotella lääkekuuria kun ei olis voinut lakon takia mennä verikokeisiin, saati apteekkiin. Weheee.
MÄ puhuin tosta pyyhkeestä, SÄ verikokeista... Mä en mitenkään kommentoinu sairastamista.
:whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
MÄ puhuin tosta pyyhkeestä, SÄ verikokeista... Mä en mitenkään kommentoinu sairastamista.
Mä taas puhuin ylipäänsä lakoista. Olishan sitä voinut lakkoilun takia jättää ostamatta kaupasta elintarvikkeita voidakseen tukea alantyöntekijöitä. Tai farmasia lakon aikana olla menemättä apteekkiin. Lahtareiden lakon aikana vältellyt nettitilaamista ja ostaa vain kotimaisia tuotteita. Bussilakon aikaan mennä kävellen töihin jne.

Mun puolesta ihmiset voi tehdä ihan minkälaisia valintoja tahansa lakkoilun ja boikotoinnin suhteen, ei se silti tee erilailla tekevistä yhtään sen huonompia :)

Mä taas puhuin ylipäänsä lakoista. Olishan sitä voinut lakkoilun takia jättää ostamatta kaupasta elintarvikkeita voidakseen tukea alantyöntekijöitä. Tai farmasia lakon aikana olla menemättä apteekkiin. Lahtareiden lakon aikana vältellyt nettitilaamista ja ostaa vain kotimaisia tuotteita. Bussilakon aikaan mennä kävellen töihin jne.

Mun puolesta ihmiset voi tehdä ihan minkälaisia valintoja tahansa lakkoilun ja boikotoinnin suhteen, ei se silti tee erilailla tekevistä yhtään sen huonompia :)
Tekee se. Jos ei ole mitään hengenhätää vst, niin voi ajatella, että ilman lakkoja meillä ei olis näitä etuuksia kuin tänä päivänä. =)

Mut tää nyt on vaan mun mielipide. Ei mee jakeluun se, että on kuolettavan vakaavaa mennä ostaa lakkopäivänä joku helvetin tympee rätti. ;)

vieras
Tekee se. Jos ei ole mitään hengenhätää vst, niin voi ajatella, että ilman lakkoja meillä ei olis näitä etuuksia kuin tänä päivänä. =)

Mut tää nyt on vaan mun mielipide. Ei mee jakeluun se, että on kuolettavan vakaavaa mennä ostaa lakkopäivänä joku helvetin tympee rätti. ;)
No ok, totta kai sä saat olla sitä mieltä. Vaikka aika ikävältä kuulostaa se, että ihmiset eivät pysty ajattelemaan muita ihmisiä mikäli näillä on erilainen näkökanta lakkoiluun. Jos mä yksityisyrittäjänä menisin lakkoon. Niin tuskin mun lakkoon tukijoita löytyis :D Leivoin leivät kauppaan muiden lakoista viis.

No ok, totta kai sä saat olla sitä mieltä. Vaikka aika ikävältä kuulostaa se, että ihmiset eivät pysty ajattelemaan muita ihmisiä mikäli näillä on erilainen näkökanta lakkoiluun. Jos mä yksityisyrittäjänä menisin lakkoon. Niin tuskin mun lakkoon tukijoita löytyis :D Leivoin leivät kauppaan muiden lakoista viis.
No mut sähän oletkin työnantajapuolella :D

vieras
No mut sähän oletkin työnantajapuolella :D
Itse asiassa olen työnantaja itselleni ja samalla itseni pomo ja työntekijä. Samalla minulla on neljä muuta työntekijää ja pomoa jotka ovat myös itsensä työntekijöitä.

mcgarmiwa
1. Kuka pälli ostaa Gantin pyyhkeitä? Ihan yhtä laadukkaita saa suomalaisilta valmistajiltakin, mitä ihmeen iloa siitä Gantin logosta on, kun kosteaa persaustaan kuivaa?
2. Jos jäät henkisesti jumiin siihen, että joku vei nenäsi edestä edellä kuvatun turhakkeen, HANKI ELÄMÄ ja pistäpä päänsisäiset prioriteettisi kuntoon.

Halikatti
Niin siis keitä te olette arvostelemaan, mistä tuotteesta oli kyse, kun joku vie toisen käsistä tuotteen kaupassa? Uskomatonta, että joku voi hulluilla päivillä seota noin. Missä oli hänen muista ihmisistä piittaaminen?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mcgarmiwa:
1. Kuka pälli ostaa Gantin pyyhkeitä? Ihan yhtä laadukkaita saa suomalaisilta valmistajiltakin, mitä ihmeen iloa siitä Gantin logosta on, kun kosteaa persaustaan kuivaa?
2. Jos jäät henkisesti jumiin siihen, että joku vei nenäsi edestä edellä kuvatun turhakkeen, HANKI ELÄMÄ ja pistäpä päänsisäiset prioriteettisi kuntoon.
Ei nenän edestä vaan repi käsistä. Tuotteella ei ole väliä, vaan siitä että toisen käsistä ei revitä tavaroita. Ajattele jos joku apteekissa repisi kädestäsi sen viimeisen raskaustestin.

mcgarmiwa
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
http://huuto.net/kohteet/uusi-gant-pyyhe-50-x-70/136169744
onko toi joku vitsi toi hinta :eek:
Jos joku myisi mr Gantin paskaa lasipurkissa, tämän ketjun aloittajan kaltaiset tyhjäpäät tappelisivat siitäkin Hulluillapäivillä ja maksaisivat ylihintaa pelkästä tekstinpätkästä niskalapussa.

kukin tavallaan
Vaikka on kallis merkkinimi siinä pyyhkeen kyljessä niin takuulla valmistetaan kaukoidässä samassa tehtaassa samalla koneella kuin Tarjoustalon pyyhkeet. Kuinka joku voi olla katkera pyyhkeen menetyksestä. Itse olisin iloinen, että jäi rahaa muuhunkin.

ihan tosi!
Alkuperäinen kirjoittaja ihan tosi?:
Siis oikeestiko noilla Hulluilla päivillä tai muissa alejutuissa meno on tuommoista?? :eek: Mä olen aina luullut, että ne jutut ovat liioittelua tai jotain urbaanilegendaa.
Voi olisitpa ollut katsomassa Morsiusgallerian alennusmyynnissä viitisen vuotta sitten, meno oli suoraan amerikkalaisesta elokuvasta. ;)

Yhteistyössä