Hei sinä blogia mahdollisesti pitävä, katso ovatko kuvasi joutuneet vääriin käsiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lautsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi on jonkun ihmisen ylläpitämä profiili mihin se on laittanu toisten blogeista kuvia lapsista ja itsestään. Kuvat ei siis vastaa niitä lapsia mitä nimissä sanotaan ja ne on laittomasti kopioitu. 1 lapsen kuvakansiossakin on jo useampia eri lapsia. En osaa mitenkään järkevästi selittää, mutta kuvat eivät ole siis kyseisen henkilön lapsista, vaan toisten ihmisten lapsia joiden kuvat ovat luvatta päätyneet tuonne. (Aivojumitus näin aamuisin niin ei saa mitään järkevää kirjoitettua. Mutta siis tuolla idealla toivottavasti selvisi.)

Siitä, että tunnistan tuolta useiden ERI bloggaajien lasten kuvia + 1 bloggajan kuvan jonka tiedot eivät vastaa millään tasolla kyseistä henkilöä. Myös kommentti kentissä on kommentteja ihmisiltä, jotka ovat tunnistaneet lapsensa sieltä ja vaativat kyseistä ihmistä poistaman kuvat.

Aivan sairasta. Tosi vaikea keksiä mitään edes aavistuksen järkevää motiivia tuollaiselle!!

Piti ihan rekisteröityä, että pääsin lukemaan noita kommentteja. Ei meinannut muuten uskoa.

no ompas sairasta että joku tekee tommosta :O mut noin se nykyään menee.. ei kannata laittaa lastensa kuvia näkyville mihinkään, koska ne ihan oikeasti leviää ja saattaa joutua vääriin käsiin.. : / (kannattaa muistaa tämä myös facebookissa.. itse oon laittanu asetuksen sinne ettei mun lapsen kuvia näe kun mun ja miehen sukulaiset. mutta sitten anoppi jakaa niitä kuvia sillon tällön ja mies ihmettelee miks mä saan joka kerta siittä raivarit >:/ JUURIKIN tuon takia. tartteepi siis näyttää tää ketju sille jos se sanois vaikka vihdoinki sille äidillensä et lakkaa jakamasta niitä kuvia!)

[QUOTE="jaa";26323326]no jos näin tosiaan on niin eikö tossa nyt sitten olis jo rikosilmoituksen paikka?[/QUOTE]

Kuvien alla olevien kommenttien perusteella sellainen on jo tehty ko. ihmisestä.

On tehty, mutta jokaisen jonka kuvia sieltä löytyy kannattaa tehdä ilmoitus. Näin asian laajuus selvenee ja asialle toiv. tehdään jotain.

Mitähän tommosen ihmisen päässä liikkuu..

Yhteistyössä