Hei saakos mistään liikkeestä tietokonetta osamaksulla? Vai vaan netistä tilaamalla..

11.09.2005
856
0
16
Poika kaatoi vedet läppäriin vahingossa ja se tietenkin sanoi sopimuksen irti.. Tartteis nyt uuden, mutta varaa siihen ei ole kun osamaksulla. Onko siis jotain liikettä/liikkeitä, mistä koneen voi ostaa osamaksulla, ilman siis mitään joustoluottoa tms. Vaan perinteisesti niinkuin esim. Anttilasta/Hobby Hallista jne. Koneen tartteisin pian, siksi ennempää liike, kun verkkokaupat. Kiits =)

Kotivakuutus? (Meillä laps kiskas johosta lattialle ja vakuutus korvas, laaja kotivakuutus oli silloin)
Mä olen ottanut läppärin osarilla samasta paikasta kuin mistä mulla on nettikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
www.verkkokauppa.com ainakin. Siis sieltä saa osamaksulla ja voi vaikka heti tänään käydä hakemassa koneen kotio.

Mä luin tota verkkokauppaa, ni siellä oli että pitää juuri joustoluotolla ottaa se kone. Ja en haluis mitään tollasta, vaan ihan pelkän osamaksusopimuksen. Taikka sitten pitäs olla visa/mastercard osamaksuun ilman tuota luottoa. Vai ymmärsinkö väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
www.verkkokauppa.com ainakin. Siis sieltä saa osamaksulla ja voi vaikka heti tänään käydä hakemassa koneen kotio.

Mä luin tota verkkokauppaa, ni siellä oli että pitää juuri joustoluotolla ottaa se kone. Ja en haluis mitään tollasta, vaan ihan pelkän osamaksusopimuksen. Taikka sitten pitäs olla visa/mastercard osamaksuun ilman tuota luottoa. Vai ymmärsinkö väärin?

Juu, en tiedä tarkemmin, kun en ole itse ottanut koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Kotivakuutus? (Meillä laps kiskas johosta lattialle ja vakuutus korvas, laaja kotivakuutus oli silloin)
Mä olen ottanut läppärin osarilla samasta paikasta kuin mistä mulla on nettikin.

Mutta on mun kuitenkin uusi kone hankittava.. Ja vakuutusasiassa kestää. Ja toiseksi kone oli jo 2v vanha, että tuskin kovin suurta summaa takaisin saa :/

Juu, en tiedä tarkemmin, kun en ole itse ottanut koskaan.

Okei, täytyy vielä tarkastella =)

Mutta on mun kuitenkin uusi kone hankittava.. Ja vakuutusasiassa kestää. Ja toiseksi kone oli jo 2v vanha, että tuskin kovin suurta summaa takaisin saa :/

Mä sain uuden samanlaisen tietokoneen tilalle ja maksoin omavastuun, muistaakseni 50? ja jotain viikon puolitoista kesti että uus kone tuli.

ja myös sonera myy näin, sonera verkkokauppa tosin. tuo kotiin sen koneen.
plussana pitkä takuuaika, ja mukana tulee ohjelmia ja virustorjuntaa pariksi vuodeksi.

miinuksena korkealta tuntuva hinta, kun sitä kauan makselee.
minulla on sieltä yksi perus perus läppäri, ja hyvin on toiminut aika ahkerasti käytetty konetta.
kk-maksu noin 25 e, eli ei tunnu kovin pahalta...
varo kuitenkin, yrittävät kaupata pakettiin lisäosia, optista hiirtä 5 e kk tyyliin, en ottanut, ja olen tyytyväinen siihenkin ratkaisuuni :)

Mä sain uuden samanlaisen tietokoneen tilalle ja maksoin omavastuun, muistaakseni 50? ja jotain viikon puolitoista kesti että uus kone tuli.

Hmm.. Onkohan näissä sitten erilaisia käytäntöjä? Kun juuri kuukausi sitten kaverin lapsi rikkoi tietokoneen, sen arvo arvioitiin ja rahana sai tilille. Vai voiko sen sitten itse päättää haluaako uuden vastaavan/rahat?

Säästä kuitenkin tietokone jos satut törmäämään johonkin nörttiin. Sieltä voit saada uutenkiin koneeseen mm. lisää muistia. Sitten vanhat tiedostot ei mihinkään hävinnyt vaan ne on siellä levyllä tallessa. :)

Mulla on vanha kannettava, joka riittää hyvin nettikäyttöön ja sähköpostiin yms. Siinä on Linux asennettu eli ei tarvitse virustorjuntaa tai mitään koska siihen ei ole. :) Uudenveroinen erillinen hiiri tulee mukaan. Todella helppokäyttöinen ja suomenkielinen. Vaikka väliaikaiseksi koneeksi ja voi antaa lapsen käyttöön. 70 eurolla sisältäen postikulut.

Linux näyttää tältä - nettiselailua
http://www.youtube.com/watch?v=8pOmA5gjyBM#t=2m33s

kaksp@mymail.fi on väliaikainen ettei tule roskapostia ja oikeasta sähköpostista tulee vastaukset. Voin laittaa kuvia ja tarkempaa tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja :::
Mulla on vanha kannettava, joka riittää hyvin nettikäyttöön ja sähköpostiin yms. Siinä on Linux asennettu eli ei tarvitse virustorjuntaa tai mitään koska siihen ei ole. :) Uudenveroinen erillinen hiiri tulee mukaan. Todella helppokäyttöinen ja suomenkielinen. Vaikka väliaikaiseksi koneeksi ja voi antaa lapsen käyttöön. 70 eurolla sisältäen postikulut.

Linux näyttää tältä - nettiselailua
http://www.youtube.com/watch?v=8pOmA5gjyBM#t=2m33s

kaksp@mymail.fi on väliaikainen ettei tule roskapostia ja oikeasta sähköpostista tulee vastaukset. Voin laittaa kuvia ja tarkempaa tietoa.

Laitoin viestiä.

Uusimmat

Yhteistyössä