Hei saakohan noit Tuppereiden kippoja myytyä esim huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä pistän nyt ton astiakaapin järjestykseen, ja myyn ylimääräset pois: ärsyttää, kun kaappi on täynnä muovikamaa eikä niillä tee suurimmalla osalla yhtään mitään. Jos laitan huutikseen, meneekö kaupaksi?

Entä mitä mieltä ootte: mä aion vaihtaa muumikupit pois, tavalliseen teemaan. Myisittekö? Vai jättäisittekö odottamaan arvon nousua? Vai kenties lapsille kaakaokupeiksi? Hmm...

Sama kysymys pentikin Vanilja sarjan pullalautasista, ja kahvikupeista: myynkö nyt vai viiden vuoden päästä?

muumien kausi mukit ainakin kovissa hinnoissa ja tuotannosta poistuneet mukit. eli niillä kyllä nettoaa hyvin.... jos mukia löytyy viel kaupoista ni ei sitten myy nii hyvin.

kaikkeen vaikuttaa ainakin huutiksessa postikulut eli mitä edullisemmin myy sen varmemmin pääsee tavaroistaan eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
muumien kausi mukit ainakin kovissa hinnoissa ja tuotannosta poistuneet mukit. eli niillä kyllä nettoaa hyvin.... jos mukia löytyy viel kaupoista ni ei sitten myy nii hyvin.

kaikkeen vaikuttaa ainakin huutiksessa postikulut eli mitä edullisemmin myy sen varmemmin pääsee tavaroistaan eroon.

Joo, no mulle on ihan sama vaikk myisin johonkin 10 senttiin kippo, pääasia ett pääsen niistä eroon. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Joo, no mulle on ihan sama vaikk myisin johonkin 10 senttiin kippo, pääasia ett pääsen niistä eroon. :ashamed:

No minä voin armollisesti ostaa muumimukeja 10 sentin kappalehintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

No minä voin armollisesti ostaa muumimukeja 10 sentin kappalehintaan.

Muumimukeja mä en myy alihintaan, sori. Niistä tuppereista puhuin. :D

Ja mietin edelleen, pitäiskö säästää ne lapsia varten..

tupperin astiat, jotkut niitä haluaa- niidenkin haluttavuus on pienentynyt, esim. kirppiksellä usein myynnissä, mutta jos niistä pyydetään esim 10e, sinne ne jäävät..

ehdottomasti myyntiin:
muumikuppeja tarjolla paljon. siksi myisin..
ja sikahintoja ei kantsi pyytää..

pentikin vanilja; heti myyntiin, koska kun astioiden valmistus loppuu, myös myynti tyrehtyy..
ja vaniljasarjaa on pentikissä myös hyvin alennuksessa..

en muutenkaan kannata sitä että tavaraa on nurkat puolillaan.. se ei ainakaan kannata..

Mä pistän nyt ton astiakaapin järjestykseen, ja myyn ylimääräset pois: ärsyttää, kun kaappi on täynnä muovikamaa eikä niillä tee suurimmalla osalla yhtään mitään. Jos laitan huutikseen, meneekö kaupaksi?

Entä mitä mieltä ootte: mä aion vaihtaa muumikupit pois, tavalliseen teemaan. Myisittekö? Vai jättäisittekö odottamaan arvon nousua? Vai kenties lapsille kaakaokupeiksi? Hmm...

Sama kysymys pentikin Vanilja sarjan pullalautasista, ja kahvikupeista: myynkö nyt vai viiden vuoden päästä?

Alkuperäinen kirjoittaja mä-78:
laita yvllä mitä tupperia löytyy niin ja hintoja jos päästäs kauppoihin ellet säästä niiitä
ja tietenkin pakettialennukset kanssa

Joo, kunhan mä nyt siivoan ton kaapin. Ja en mä niistä mitään paketteja ala tekeen, otat sitt mitä otat tai jätät.. :D Vanhoja kippoja ne on jo osa, varmaan 10 vuotta ainakin. Älä nyt ihan huomenna odota, tää asia on ihan alkutekijöissään vasta..

Alkuperäinen kirjoittaja mä-78:
laita yvllä mitä tupperia löytyy niin ja hintoja jos päästäs kauppoihin ellet säästä niiitä
ja tietenkin pakettialennukset kanssa

Joo, kunhan mä nyt siivoan ton kaapin. Ja en mä niistä mitään paketteja ala tekeen, otat sitt mitä otat tai jätät.. :D Vanhoja kippoja ne on jo osa, varmaan 10 vuotta ainakin. Älä nyt ihan huomenna odota, tää asia on ihan alkutekijöissään vasta..

joo no mää muuttamassa nii en tosiaa ees ennen muuttoo mitää ostais, itellä ei oikee enää säilytyspurkkei tai muutakaa ko paljo menny lapsien leikeis pilalle..

Yhteistyössä