Hei Rouva punaisella autolla, se olin minä! En koittanut iskeä sinua,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heppu"

Vieras
Aamulla työmatkalla kun tulit miehesi kanssa vastaan. Vilkutin valoja vaan sen takia kun olit unohtanu laittaa ne. Miehesi ihan turhaan pelkääjan paikalta heiluuteli nyrkkiä ja näytti keskisormea! Toivottavasti teille ei tullut isompaa riitaa. Terkuin mies sinisestä autosta.

No eiköhän se rouva ja sen mies hoksanneet, että valot eivät ole päällä. Jos vastaantuleva vilkuttaa valoja, niin kyllä se on yleensä merkki, että jotain ei ole kohdallaan. Tuskinpa siitä mikään iskuyritys tulee mieleen.

[QUOTE="vieras";25936749]No eiköhän se rouva ja sen mies hoksanneet, että valot eivät ole päällä. Jos vastaantuleva vilkuttaa valoja, niin kyllä se on yleensä merkki, että jotain ei ole kohdallaan. Tuskinpa siitä mikään iskuyritys tulee mieleen.[/QUOTE]

Nähtävästi ei kaikilla raksuta.

Minä tunnistan tuon pariskunnan :laugh: se oli mun ex ja hänen nykyinen kumppani.
Hänen mielestään kaikki naiset pettää ja siksi olikin parempi ettei kukaan koskaan tervehdi ja nyrkki heiluu jos miesmyyjäkin koettaa kaupassa olla naiselle ystävällinen, mun exäni mielestä kun se silloin yrittää iskeä.

[QUOTE="Heppu";25936730]Aamulla työmatkalla kun tulit miehesi kanssa vastaan. Vilkutin valoja vaan sen takia kun olit unohtanu laittaa ne. Miehesi ihan turhaan pelkääjan paikalta heiluuteli nyrkkiä ja näytti keskisormea! Toivottavasti teille ei tullut isompaa riitaa. Terkuin mies sinisestä autosta.[/QUOTE]

Joo eli oot aivan ihana, mä niin tunnistin itseni tuosta! Mä aina kans olin ennen mielelläni niin ystävällinen mutta luovuin siitä kun huomasin että ihmiset ei kerta kaikkiaan tajua...ne vaan ihmettelee että what the fuck vaikka kuinka hyvää tarkoittaisit...Mutta tuu mun tielle jooko, vähän olis ihanaa kun joku huolehtis et kuule valot on nyt tainnu unohtua tmv. Musta se ois niin ihanaa, en ikinä näyttäis keskaria sulle (vaikka näytänkin niille jotka ajaa puskurissa tmv....)! Mutta siis vähänkö oot ihana!! Tosi ihanaa että joku välittää, musta se olis kans tosi siistiä!!

Yhteistyössä