Y
ypph
Vieras
olen siis yksityinen pph ja minulta läksi varahoidosta 3 lasta muualle hoitoon (itsestäni riippumattomista syistä, osa ei vain tarvinnut ja osa halusi lähemmäs) jouduin palkkaamaan itselleni työntekijän (olen siis ryhmispph) ja nyt kun tulot vähenivät niin työntekijän palkkaaminen on tietysti minulle vain tappiota. saanko noista 3 lapsesta sen 2 viikon palkan kuitenkin koska minulle tuli sijoitusmääräykset yms ja he lopettivat kesken kaiken hoidon?