hei! pinotaas nyt kaikki jotka on kokeilleet

vieras
ostin magic bulletin ja se on kyllä tosi kätevä! siinä on vaan tosi kova ääni, telkkarin mainoksessa oli ihan hiljainen. mut ei sitä tule käytettyä kuin muutaman kerran vuodessa ->laiskuus
 
se johdoton imuri juttu, Swivel Sweeper, vai mikä sen nimi on... Ja on ollu hyvä se. Kätevästi saa roskat lattialta nopeesti, on kevyt jne. Sekin on äänekkäämpi kun annetaan mainoksessa ymmärtää. Hiuksethan siihen kiertyy aika ilkeesti niiden harjasten ympärille ja maton hapsuihin se sotkeutuu jos lähelle eksyy, mutta noi on pikku vikoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
se johdoton imuri juttu, Swivel Sweeper, vai mikä sen nimi on... Ja on ollu hyvä se. Kätevästi saa roskat lattialta nopeesti, on kevyt jne. Sekin on äänekkäämpi kun annetaan mainoksessa ymmärtää. Hiuksethan siihen kiertyy aika ilkeesti niiden harjasten ympärille ja maton hapsuihin se sotkeutuu jos lähelle eksyy, mutta noi on pikku vikoja.
Mulla on kans tollanen ja se on tosi kätevä. Sillä on hyvä vetästä lattiat ennen kuin laittaa tuo pienen konttaajan lattialle. Ei meinaa jää mitään pieniä roskia mitä laittaa suuhun. En kuitenkaan joka aamu jaksa imuroida :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ostin magic bulletin ja se on kyllä tosi kätevä! siinä on vaan tosi kova ääni, telkkarin mainoksessa oli ihan hiljainen. mut ei sitä tule käytettyä kuin muutaman kerran vuodessa ->laiskuus
ja siinä niin kovasti mainostetaan että tulee käytettyä monta kertaa päivässä :LOL:
 
Kaktus
Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
se johdoton imuri juttu, Swivel Sweeper, vai mikä sen nimi on... Ja on ollu hyvä se. Kätevästi saa roskat lattialta nopeesti, on kevyt jne. Sekin on äänekkäämpi kun annetaan mainoksessa ymmärtää. Hiuksethan siihen kiertyy aika ilkeesti niiden harjasten ympärille ja maton hapsuihin se sotkeutuu jos lähelle eksyy, mutta noi on pikku vikoja.
On vaan aika kallis tuo laite. Olikos se nyt 49 euroa ja postikulut? Meillä paikallinen Honkong mainostaa samaa vempainta 19 euroa...

 
Mä vedän, ehkä pohjat, mut oon kokeillu sitä vatsalihas härpätintä. ab tronick vai mikä se oli. Se antoi semmosia sähköiskuja vatsalihaksiin ja oli kyl aika surkee. Mä en huomannu mitään muutosta :LOL:
 
Meille anoppi osti sen Restformin vai mikä se ny on.. :D Siis se ilmalla täytettävä vierassänky. Itse en oo sitä testannu, mut sisko on siinä nukkunu ja sano, et ihan ok on.
Ite en ois never maksanu 100? moisesta.. :whistle:
 
Meillä on se sweeperi ja on tosi kätevä.
Oli myös se ilmapatjasänky mutta myytiin se pois kun ei siinä pystyny yhtään painavampi ihminen nukkumaan. Isäpuoli ja äiti kun nukku niin äitee meinas pudota kun isäpuoli käänty :D
 
en jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja kaunismieli:
se on ihan huippu se vibro shape juttu :LOL: mun kaveri oli tilannu sen eilen :LOL: vähän epäilen tuota toimivuutta, mutta antaa hänen kokeilla :)
Hei ilmoitappa mitä mieltä kaverisi on laitteesta, kiinnostaa minuakin.
 
halitinttu
Alkuperäinen kirjoittaja kaunismieli:
se on ihan huippu se vibro shape juttu :LOL: mun kaveri oli tilannu sen eilen :LOL: vähän epäilen tuota toimivuutta, mutta antaa hänen kokeilla :)

Mä laihuin sillä vehkeellä viikossa kaks kiloo!! nyt toinen viikko menossa...
 
Kertokaas
Alkuperäinen kirjoittaja halitinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja kaunismieli:
se on ihan huippu se vibro shape juttu :LOL: mun kaveri oli tilannu sen eilen :LOL: vähän epäilen tuota toimivuutta, mutta antaa hänen kokeilla :)

Mä laihuin sillä vehkeellä viikossa kaks kiloo!! nyt toinen viikko menossa...
Mites tuo selluliittipuoli, laittaako se verenkiertoon vauhtia ja sitä kautta muhkuroihinkin, onko kokemuksia?

 
juupa
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Me kokkeiltiin sitä höyrypesuria mut joko meil ei ollut tarpeeksi paskasta tai sit meil oli liian paskasta mut ei se toiminut niin kun luvattiin.
Joo hei meilläkin oli toi! Se taisi toimia ihan ok, meillä oli tarpeeksi likaista, mutta kun se oli kaapissa jonkun kuukauden käyttämättömänä ja kun seuraavan kerran olisin todella tarvinnut sitä, siitä olikin kaapissa (?) hajonnut se höyryosa.

 
sanje
Minä joka kärsin luonnonkiharoista hiuksista, tilasin noin 5 vuotta sitten sellasen pyörivän hiusharjan, jolla piti saada NIIN sileät ja kiiltävät hiukset... Entistä kamalampi pehko oli tulos, onneksi sain palautettua ja rahat takas..
Nykyään ihan vitsinä menee, mut sillon ei naurattanu ollenkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ostin magic bulletin ja se on kyllä tosi kätevä! siinä on vaan tosi kova ääni, telkkarin mainoksessa oli ihan hiljainen. mut ei sitä tule käytettyä kuin muutaman kerran vuodessa ->laiskuus
Mä ostin samanlaisen mutta Ellokselta.
Maksoi 43,90.
Meillä kuitenkin aika usein käytössä.
 
Timo
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:
Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
se johdoton imuri juttu, Swivel Sweeper, vai mikä sen nimi on... Ja on ollu hyvä se. Kätevästi saa roskat lattialta nopeesti, on kevyt jne. Sekin on äänekkäämpi kun annetaan mainoksessa ymmärtää. Hiuksethan siihen kiertyy aika ilkeesti niiden harjasten ympärille ja maton hapsuihin se sotkeutuu jos lähelle eksyy, mutta noi on pikku vikoja.
On vaan aika kallis tuo laite. Olikos se nyt 49 euroa ja postikulut? Meillä paikallinen Honkong mainostaa samaa vempainta 19 euroa...
Heikko laite kesti vain 3 viikkoa. Jumittui kun karvoja meni akselin ja hamaspyörien väliin. Akseli kului urille. Usein tehty puhdistuskaan ei auttanut.
Ainoa mikä toimii on sähkömoottori, sen jälkeinen hammaspyörä on kulunut, eivätkä harjat pyöri enää kuin käsin. Kallis kokeilu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
se johdoton imuri juttu, Swivel Sweeper, vai mikä sen nimi on... Ja on ollu hyvä se. Kätevästi saa roskat lattialta nopeesti, on kevyt jne. Sekin on äänekkäämpi kun annetaan mainoksessa ymmärtää. Hiuksethan siihen kiertyy aika ilkeesti niiden harjasten ympärille ja maton hapsuihin se sotkeutuu jos lähelle eksyy, mutta noi on pikku vikoja.
Minä kans tätä, on hyvä peli...
Sit joskus kokeilin sellasta tekstiilin pesuainetta jonka piti poistaa tahra kuin tahra matoista,sohvilta..Se oli aivan huijausta koko juttu!Ei lähtenyt kahvitahrat...
 
Tuke
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ostin magic bulletin ja se on kyllä tosi kätevä! siinä on vaan tosi kova ääni, telkkarin mainoksessa oli ihan hiljainen. mut ei sitä tule käytettyä kuin muutaman kerran vuodessa ->laiskuus
Joo itse hairahduin ostamaan, talvitarjous: toinen kaupan päälle. Eikä siinä vielä kaikki, ilman toimitusmaksuja!

Kokemuksia:
Salaatit tulevat mössöksi eli hienojakoiseksi raasteeksi. Laite jauhaa mielestäni lasten ruoat 100%:sti. Kippoon kaikki aineet kerralla ja 10sek hoito. Sen voi uusia tarvittaessa esim. porkkanat kannattaa paloitella aika pieniksi. Erinomainen pikaruokalaite nimenomaan jos raaka-aineet on lähettyvillä.
Aivan yliverto drinkki vehje. Laitat jäitä ja mehua, alkoholiton erinomainen juoma. Tein pirtelöä jäätelöä ananasta karamellia (kovia karkkeja kannattaa esi pilkkoa)
Mehulinko on huono jos ei ole mehukkaita hedelmiä. Siemenet kannattaa nyppiä mutta lopputulos onnistuttua erinomaisen hyvä.
Laitteen käyttö vaatii vaivannäköä mutta helppokäyttöinen.
 
vieras
meillä on swivel sweeper ja on kyl kätsy,tosiaan ainut pieni ongelma on et se jää maton hapsuihin mut ei oo niin häiritsevä tekijä et en käyttäis,ja mä oon ainaki huomannu et tulee imuroitua useemmin ku on se laite,jotenki niin helppo ottaa se esille ja naps napista painaa vaan virran..mut jösses ku järkytyin mikä pölymäärä meil on,imuroin pelkät matot ekan kerran sillä ja se kotelo oli täynnä pölyä!! :ashamed: ja sit meillä on ab revolutionicer vai mikä lie,ja on tosi tehokas!!
 
jonnamamma
vai miten tuo nimi nyt kirjotetaankaan, se on kyllä tosi hyvä, ongelma vaan se kun jää kii esim maton hapsuihin..kaverit ei oo ollu uskonu et miten hyvä se on ja sit kun näyttää et vähän mattoo ottaa sillä nii johan irtoo pölyä vaikka ei ookkaan mitään näkyvää.. mut tosi kätevä esim ku lapsi heittelee muruja lattialle..tavallinen imuri tuntuu ton jälkeen ihan köyhälle!
 

Yhteistyössä