HEI PIKA-APUA, paljon pistän suolaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2tl tuntuu aika pieneltä määrältä... aika vaikea mennä kyllä sanomaan, kun en itse ikinä mittaa mitään vaan maustan sillai fiilis-pohjalta, laita vaikka ekaks se 2 tl ja maista lientä puolen tunnin päästä ja lisää sit jos tarvis

Tekeekö joku oikeasti ruokaa niin, että mittaa kaikki mausteet?
Mä laitan näppituntumalla. Ensin vähemmän ja hetken päästä maistan ja lisään mausteita tarvittaessa.

Siinäpä se ongelma onkin. Kun mä laitan normaalimäärään sen noin teelusikallisen, minkä kaappasen purkista mukaan.

Mutta nyt kun on epämääräisen paljon enemmän lihaa kuin normaalisti, en tiedäkään, mikä se oikea määrä ois... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Siinäpä se ongelma onkin. Kun mä laitan normaalimäärään sen noin teelusikallisen, minkä kaappasen purkista mukaan.

Mutta nyt kun on epämääräisen paljon enemmän lihaa kuin normaalisti, en tiedäkään, mikä se oikea määrä ois... :xmas:

No paljonko sun normaalimäärä lihaa on? Laske siitä. Jos kiloon laitat teelusikallisen, niin kahteen kiloon kaksi jne...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

No paljonko sun normaalimäärä lihaa on? Laske siitä. Jos kiloon laitat teelusikallisen, niin kahteen kiloon kaksi jne...

Tän kokoinen köntti. :xmas: Arviolta 400-700 g. Mä en tiiä, kun en o koskaan kattonut... :D

Pistin näin paljon. Katotaan paljon siitä tuli: onko liikaa vai ei. :D

Yhteistyössä