Tuossa sulle toisen palstan osoite. Käväises välillä siellä. :wave:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tt.asp?appid=92
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tt.asp?appid=92
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paula-täti on palstan linkittelijä. Linkittelee vähän sinne ja tänne asiaankuulumattomia linkkejänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nytkö se tapahtui? Tiedäthän sä, se napsahdus...
Ei vaan, mitä sä höpäjät? :heart:
Se kotikokkeli Paula-täti, ootko törmännyt tapaukseen?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mittäh?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nytkö se tapahtui? Tiedäthän sä, se napsahdus...
Ei vaan, mitä sä höpäjät? :heart:Juu, napsuu napsuu.
![]()
Ei kun tuossa jo vähän selitinkin. Linkittelee ihmeellisiä linkkejä. Esim erääseen katjuun jonka ap kyseli masennuksesta. Ja monnen moneen muuhun ketjuun.![]()
Se aika-ajoin linkittelee urakalla. Saanut ilmeisesti välillä pakko-lomaakin palstasta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nytkö se tapahtui? Tiedäthän sä, se napsahdus...
![]()
Ei kun tuossa jo vähän selitinkin. Linkittelee ihmeellisiä linkkejä. Esim erääseen katjuun jonka ap kyseli masennuksesta. Ja monnen moneen muuhun ketjuun.![]()
Mä en ikinä näe noita linkittäjiä. Mun silmille ei oo koskaan hypännyt ees mitään oksetuskuvia, vaikka niitäkin kuulemma on ollut jossain vaiheessa kauheesti. Mulla on tää hörhösuodatin nääs... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se aika-ajoin linkittelee urakalla. Saanut ilmeisesti välillä pakko-lomaakin palstasta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nytkö se tapahtui? Tiedäthän sä, se napsahdus...
![]()
Mä en ikinä näe noita linkittäjiä. Mun silmille ei oo koskaan hypännyt ees mitään oksetuskuvia, vaikka niitäkin kuulemma on ollut jossain vaiheessa kauheesti. Mulla on tää hörhösuodatin nääs... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se aika-ajoin linkittelee urakalla. Saanut ilmeisesti välillä pakko-lomaakin palstasta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nytkö se tapahtui? Tiedäthän sä, se napsahdus...
![]()
On se hyvä että nykyään on noita hoitomuotoja jo noin hyvin tarjolla.
Musta ei muuten ikinä ois modeksi, mä kyttäisin noi hörhöilijöiden ip:t ihan takuulla ja onkisin tietooni että kuka mustista aparoi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mussuseni sinulle on postia- eivät sisällä linkkejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se kotikokkeli Paula-täti, ootko törmännyt tapaukseen?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mittäh?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se aika-ajoin linkittelee urakalla. Saanut ilmeisesti välillä pakko-lomaakin palstasta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nytkö se tapahtui? Tiedäthän sä, se napsahdus...
![]()
Musta ei muuten ikinä ois modeksi, mä kyttäisin noi hörhöilijöiden ip:t ihan takuulla ja onkisin tietooni että kuka mustista aparoi :xmas:Sä oot niin ihanan suorapuheinen. Mutta mitäpä tuota totuutta kierteleen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se kotikokkeli Paula-täti, ootko törmännyt tapaukseen?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mittäh?
Ei oo tuttu? Tuli vaan mieleen se biisi pojasta nimeltä Päivi, mutta ei taija olla sama tapaus:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se aika-ajoin linkittelee urakalla. Saanut ilmeisesti välillä pakko-lomaakin palstasta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nytkö se tapahtui? Tiedäthän sä, se napsahdus...
![]()
Musta ei muuten ikinä ois modeksi, mä kyttäisin noi hörhöilijöiden ip:t ihan takuulla ja onkisin tietooni että kuka mustista aparoi :xmas:Sä oot niin ihanan suorapuheinen. Mutta mitäpä tuota totuutta kierteleen.
![]()
Mä olen niin rehellinen :saint: Vähän liiankin välillä. Mutta myönnä pois että kyllä säkin ryhtyisit salapoliisiksi jos valtuuksia ois... :xmas: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se kotikokkeli Paula-täti, ootko törmännyt tapaukseen?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mittäh?
Ei oo tuttu? Tuli vaan mieleen se biisi pojasta nimeltä Päivi, mutta ei taija olla sama tapaus:snotty:
Siis miten ihmeessä Paulasta tuli Päivi-poika mieleen? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se aika-ajoin linkittelee urakalla. Saanut ilmeisesti välillä pakko-lomaakin palstasta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nytkö se tapahtui? Tiedäthän sä, se napsahdus...
![]()
![]()
Mä olen niin rehellinen :saint: Vähän liiankin välillä. Mutta myönnä pois että kyllä säkin ryhtyisit salapoliisiksi jos valtuuksia ois... :xmas: :kieh:
Mä muuten feikkaan naiset, että tää rehellisyys ei ehkä takaa paikkaa kuninkaiden = ylläpidon joukoissa kenellekään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä ainakin voin kertoa että oisin himputin utelias mode. sen takia musta ei siihen hommaan oliskaan kun kaiken vapaa-aikani pyörisin täällä nuuskimassa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä ainakin voin kertoa että oisin himputin utelias mode. sen takia musta ei siihen hommaan oliskaan kun kaiken vapaa-aikani pyörisin täällä nuuskimassa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Jos mä oisin pyrkimässä noin yleviin hommiin, niin mä en ois koskaan tunnustanut mielenliikkeitäni :saint: