Onneksi huomenna on LAUANTAI! Arvatkaa kuka starttaa kauppaa kohti heti aamusta.
Salmiakkia, suklaata, nallekarkkia ja toffeeta. Jäätelöä syödä saan ja pullaa päivän rouskuttaa, lallalaa... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Onneksi huomenna on LAUANTAI! Arvatkaa kuka starttaa kauppaa kohti heti aamusta.Salmiakkia, suklaata, nallekarkkia ja toffeeta. Jäätelöä syödä saan ja pullaa päivän rouskuttaa, lallalaa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ohhoh.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuis hullusti? Surraan yhessä. :'(Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Itkut, täytyy kai tyytyä vastaisuudessa suklaaseen. :'( Sitä saa varmaan tyhmempikin syödä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
syödään yhdessä :hug: tai syö sää munkin suklaat. mulle kävi eilen hassusti sen karkkipussin kanssa:'(
no en mä syönyt kun kourallisen karkkeja kun ei ne maistunuja tänään toin tuliaiseksi apinoille lakua
![]()
Nooh, mulle on varmaan maistunut sunkin edestä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:no kato¨se johtuu vaan siitä ku mää en oikeesti oo niinku syntyperänen suomalainen...tai siis suomalainen juu, mutta en suomessa eläny.... ni kukkaa ei oo mua opettanu 9 kuukauden ikäsenä salmiakkii popsii....:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Onneksi huomenna on LAUANTAI! Arvatkaa kuka starttaa kauppaa kohti heti aamusta.Salmiakkia, suklaata, nallekarkkia ja toffeeta. Jäätelöä syödä saan ja pullaa päivän rouskuttaa, lallalaa...
![]()
entäs rautavalmisteet. Unohtuiko listasta.
![]()
Auts. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Allekirjoitan. B)
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:jatkakaa te mässäilyä :wave: kattellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:jatkakaa te mässäilyä :wave: kattellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Onneksi huomenna on LAUANTAI! Arvatkaa kuka starttaa kauppaa kohti heti aamusta.Salmiakkia, suklaata, nallekarkkia ja toffeeta. Jäätelöä syödä saan ja pullaa päivän rouskuttaa, lallalaa...
![]()
![]()
Sori, täytyy mennä apteekkiin!
Joo, ostan koko perheelle rautaa! Ja sukulaisille joulupaketteihin, naapureillekin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:no kato¨se johtuu vaan siitä ku mää en oikeesti oo niinku syntyperänen suomalainen...tai siis suomalainen juu, mutta en suomessa eläny.... ni kukkaa ei oo mua opettanu 9 kuukauden ikäsenä salmiakkii popsii....:ashamed:
No meillä minä ja tytär syödään salmiakit... Mies ja poika eivät kumpikaan ole koskaan lämmenneet mokomalle.Kai se taitaa oikeasti olla vähän kuin homejuusto, sitä joko juoksee karkuun tai syö viimeiseen muruun
Paitsi jos on Paula-täti, jolle salmiakki tekee aivan muita temppuja
![]()
Palaillaan muru! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:jatkakaa te mässäilyä :wave: kattellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Onneksi huomenna on LAUANTAI! Arvatkaa kuka starttaa kauppaa kohti heti aamusta.Salmiakkia, suklaata, nallekarkkia ja toffeeta. Jäätelöä syödä saan ja pullaa päivän rouskuttaa, lallalaa...
![]()
![]()
Sori, täytyy mennä apteekkiin!
Joo, ostan koko perheelle rautaa! Ja sukulaisille joulupaketteihin, naapureillekin.![]()
Pidät siis huolta heidänkin hyvinvoinnistaan.
![]()
Jaa-a, mitenhän tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Missä Paula on?
Onko Paula-lehmävanukkaatkin kielletty.
Meillä olisi tuolla kaapissa niitä..![]()
Palaillaan! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Awww... Täytyy mennä :wave: ÖtyäPötyä tai ehkä vielä nähdään :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Awww... Täytyy mennä :wave: ÖtyäPötyä tai ehkä vielä nähdään :wave: