Hei Paula-täti

Onneksi huomenna on LAUANTAI! Arvatkaa kuka starttaa kauppaa kohti heti aamusta. :D Salmiakkia, suklaata, nallekarkkia ja toffeeta. Jäätelöä syödä saan ja pullaa päivän rouskuttaa, lallalaa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Onneksi huomenna on LAUANTAI! Arvatkaa kuka starttaa kauppaa kohti heti aamusta. :D Salmiakkia, suklaata, nallekarkkia ja toffeeta. Jäätelöä syödä saan ja pullaa päivän rouskuttaa, lallalaa... :D

entäs rautavalmisteet. Unohtuiko listasta.

:o

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Itkut, täytyy kai tyytyä vastaisuudessa suklaaseen. :'( Sitä saa varmaan tyhmempikin syödä. :xmas:

syödään yhdessä :hug: tai syö sää munkin suklaat. mulle kävi eilen hassusti sen karkkipussin kanssa :o :'(
Kuis hullusti? Surraan yhessä. :'(

no en mä syönyt kun kourallisen karkkeja kun ei ne maistunu :o ja tänään toin tuliaiseksi apinoille lakua :o
Ohhoh. :o Nooh, mulle on varmaan maistunut sunkin edestä. :saint:

mulle maistus kans muittenkin edestä vielä eilen yöllä tuo kaapissa lojunut suklaalevy... :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
no kato¨se johtuu vaan siitä ku mää en oikeesti oo niinku syntyperänen suomalainen...tai siis suomalainen juu, mutta en suomessa eläny.... ni kukkaa ei oo mua opettanu 9 kuukauden ikäsenä salmiakkii popsii.... :whistle: :ashamed:

No meillä minä ja tytär syödään salmiakit... Mies ja poika eivät kumpikaan ole koskaan lämmenneet mokomalle. :D Kai se taitaa oikeasti olla vähän kuin homejuusto, sitä joko juoksee karkuun tai syö viimeiseen muruun :D Paitsi jos on Paula-täti, jolle salmiakki tekee aivan muita temppuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

:laugh: Sori, täytyy mennä apteekkiin!

Joo, ostan koko perheelle rautaa! Ja sukulaisille joulupaketteihin, naapureillekin. :D

Joo, ostan koko perheelle rautaa! Ja sukulaisille joulupaketteihin, naapureillekin. :D
:laugh: Pidät siis huolta heidänkin hyvinvoinnistaan. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
no kato¨se johtuu vaan siitä ku mää en oikeesti oo niinku syntyperänen suomalainen...tai siis suomalainen juu, mutta en suomessa eläny.... ni kukkaa ei oo mua opettanu 9 kuukauden ikäsenä salmiakkii popsii.... :whistle: :ashamed:

No meillä minä ja tytär syödään salmiakit... Mies ja poika eivät kumpikaan ole koskaan lämmenneet mokomalle. :D Kai se taitaa oikeasti olla vähän kuin homejuusto, sitä joko juoksee karkuun tai syö viimeiseen muruun :D Paitsi jos on Paula-täti, jolle salmiakki tekee aivan muita temppuja :D

no se taitaa olla näin... tosin mä kyllä tykkään homejuustosta esim keksien kanssa, mutta hyi en tajuu miten joku voi syödä sitä pelkästään!!!!! :o :D

:laugh: Pidät siis huolta heidänkin hyvinvoinnistaan. :laugh:

hei kiitti joululahjavinkistä!!! :laugh:

Yhteistyössä