Hei paniikkihäiriöiset! Mites teillä krapulat sujuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikkihäiriöinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikkihäiriöinen

Vieras
Itselläni on mennyt krapulat niin hirveiksi, etten voi niiden takia enää juoda. :( Eli jos olen tullut baarista viiden aikaan yöllä, niin saatan herätä jo seiskan aikaan ihan hirveään paniikkikohtauksene. Sydän hakkaa ja kuolemanpelko iskee, siinä kun sitten oot vielä ihan humalassakin niin voi herrajumala mikä olo. Mä en sitten enää pysty nukkumaan krapulaani pois vaan joudun heräämään kahden tunnin unien jälkeen panikoimaan, jota kestää pitkälle iltapäivään, kunnes alkoholi haihtuu verestä. Voi luoja mikä paniikki oli viime lauantainakin. Eniten panikoin sitä, kuinka paljon mulla oli mennyt baariin rahaa (35 euroa!! ei mitään rationaalista pelkoa, en ymmärrä...)

Mulla on paniikkihäiriö, mutta krapulaa ei enää tuu

Joskus kun aikanaan tuli krappiskin, niin oli kyllä ne aamut kauheita
Tuntui, että vois vetää verhot ikkunan eteen ja jäädä vaan sänkyyn makaamaan ja ruoskimaan itteesä kaikella, mitä sitä illalla tuli taas tehtyä

krapula, liika kahvinjuonti, väsymys... nää tuo oireet ainaki lievänä. Pahaksi on mulla menny muutenki ku saan paniikkikohtauksen jos ajan autolla jossain muualla ku taajamassa... Ahdistaa joutua jonneki pois ihmisten ilmoilta. Jotain turvattomuuden tunnettahan tää on...
Mut joo, krapula on yks laukasija.

mulla taas paniikkikohtaus ei tule busseissa eikä julkisilla paikoilla. Pikemminkin kohtaukset tulee kun olen yksin, esim. just krappisaamuina - väkijoukoista saan turvaa. Liekö tämä sitten paniikkihäiriötä ollenkaan??? Jos ei niin mikä mua sitten vaivaa?

joo, minua ei sosiaaliset tilanteet pelota eikä jännitä, nautin niistä ja esiinnyn työkseni, en olekoskaan sanaut kohtausta esim. palaverissakaan. Mutta yksin ollessa tuntuu että sydän hakkaa tiensä rinnasta ulos, pelkään että kuolen yksin.

Yhteistyössä