Hei palstaajat!!

• Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Ihmettelen tätä palstaa. Miksi te olette kaikki niin ilkeitä ja inhottavia muita kohtaan? Miksi ajattelette aina että kaikki on ihan mustavalkoista ja TEIDÄN tapanne tehdä/ajatella on juuri se oikea?

Mua on tosissaan ruvennu ärsyttämään se että täällä loukataan muita ihmisiä suoraan, kuitenkaan ottamatta yhtään vastuuta siitä mitä sanotaan.

Tykkään palstailla aina sillointällöin, mutta toivon että osa täällä keskustelevista voisi mennä itseensä ja vähän miettiä että mitä kirjoittelee. Joku voi ihan tosissaan kysyä/kertoa jostain hänelle tärkeästä/vähemmän tärkeästä asiasta, ja asia riepotellaan/raiskataan/haukutaan ja syljetään vielä päälle, niin että aloittaja/muu kommentoija oikeesti saa lokaa niskaansa, vaikkei aloituksellaan tarkoittanut mitään pahaa.

Usein täällä ohitetaan se oikea aihe ihan kuus-nolla! Takerrutaan pikkuasioihin ja ollaan pilkunviilaajia.

SItten ihmetellään että miten omasta maija-pekasta tulee koulu kiusaaja, noh ehkä sen takia että oma äiti on pasta-kiusaaja.

Miettikää hei vähän! Minä teen samoin...

"aloittaja"
Sinä olet nyt tässä vaiheessa palstailua, tämä on vakioavautuminen lähes jokaiselta pitempään palstailleelta. Ei näistä vain mitään hyötyä koskaan ole ollut, valitettavasti.
saattaapi olla totta ettei tämä avautuminen auta, mutta ajattelin vaan kantaa oman korteni kekoon ja kertoa että miltä musta tuntuu tää palstailu. Ehkä joku tästä herää, en tiedä.

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja §§§;25816985:
ap voisi opetella yhdys-sanojen oikeinkirjoituksen :stick:
Nii mikä pilkunviilaus? Tiedoksi että olen äidinkieleltäni ruotsinkielinen, joten tämä on minulle oikeastaan vieras kieli. Mutta sitäkäänhän sinä et minusta tiennyt, vaan pistit heti vaan tuulemaan, vaikka ei kommentissasi mitään pahaa ollutkaan. Mut hei kiitti :)

[QUOTE="aloittaja";25816999]Nii mikä pilkunviilaus? Tiedoksi että olen äidinkieleltäni ruotsinkielinen, joten tämä on minulle oikeastaan vieras kieli. Mutta sitäkäänhän sinä et minusta tiennyt, vaan pistit heti vaan tuulemaan, vaikka ei kommentissasi mitään pahaa ollutkaan. Mut hei kiitti :)[/QUOTE]

Opettele kirjoittamaan, ennenkuin tänne änkeet

Ei kaikki palstailijat ole ilkeitä, kyllä täällä löytyy mukaviakin ihmisiä, jotka ymmärtävät
myös toisten mielipiteitä ja että kaikessa on kaksi puolta, ei vain oma mielipide ole se ainut
ja oikea.

Yhteistyössä