hei, palkka-asiaa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Paljonko tienaa suurinpiirtein henkilö firmassa, jossa työntekijöitä noin 20 ja on näiden esimiehenä, huolehtii, että kaikki asiat pelaa ym. Tekee työvuorolistat ja on myös tavoitettavissa 24 h vuorokaudessa. Jos joku on esim saikulla, eikä saa ketään tilalle, menee itse tekeen työt.

Onko ketään, joka tekee tällaista työtä ja suurinpiirtein millä palkalla.

Niin unohtui laittaa, että rekrytoi myös uudet työntekijät.
 
Ja mikä ala? Siivous? kauppa? Tehdas?
Mulla noin 50 "alaista" ja peruspalkka 2300 e, olen myös tulosvastuullinen kaikista toimipisteistäni. Yöllä ei kyllä töitä tehdä, mutta niistähän saa eri korvauksen.
 
No etpä taida kovin korkeille peruspalkoille päästä. Toki saat ilta- ja yötyöstä korvausta ja ehkä jopa hälyrahaa, mutta siivousalalla joudut tekemään itse ne työt, joiden tekijät ei jaksakaan tulla töihin. Eli ei mikään herkkuhomma. Itse en ole siivousalalla mutta äitini on ollut vuosikymmeniä siivousesimiehenä joten läheltä seurannut...
 
Johan on homma. Sen ymmärrän että lääkäreillä on päivystysvuorot, joista maksetaan extraa. Mutta se, että joku on 24/7 saavutettavissa ja tekee työvuoron ihan ilman varoitusta ei kuulosta kyllä mitenkään hohdokkaalta. Muuten homma varmaan on ok, mutta minä en koskaan suostuisi 24/7 hommaan ellei omasta yrityksestä olisi kysymys...
 

Yhteistyössä