Hei paksusääriset kanssapalstailijat! Kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pläski"

Vieras
Mistä löytyy saappaat paksusäärisille? Talvisaappaita olen etsinyt, mutta vetoketju ei mene kiinni :( Mitään mummomallisia en halua vaan nätit ja korkoakin saisi olla.

Kokeilemalla. Yhdet löysin viime vuonna ei kyllä varsinaiset talvisaappaat vaan syksy. Espritin mallistosta löytyi. Mutta tosi herkästi puristaa jos turvottaa. Mutta onhan niitä paljon sellaisia missä sellainen joustojuttu.

Kokeilemalla toki, mutta jos on kyse oikeasti paksuista pohkeista, niin eipä kyllä tavan kaupoista löydy.

Tilaan aina omani Briteistä Evansilta. Postikulut ei päätä huimaa ja koot vastaa tarkalleen mittoja. Toki kannattaa valita sellaiset joissa pärjää Suomen keleilläkin tai sitten ottaa koon isommat ja laittaa villapohjalliset väliin.

evans - Plus Size Clothing | Jeans Dresses and Shoes | Evans - Sizes 14 - 32

Mä löysin ekaa kertaa täksi talveksi saapikkaat. :) Olin maailman onnellisin ihminen, kun ne viimein löytyi. :heart: Noi on Gaborin mallistoa, niillä on saapikkaissa normaalin lisäksi XL ja XS-vartta, ja tuo XL menee kyllä ihan varmasti sulle, jos se menee mullekin. :D Mulla on siis todella todella paksut (ja lyhyet) sääret, kerran kun täällä paksusääristen ketjussa vertailtiin säärten ympärysmittaa, niin mulla oli kyllä selkeästi suurin ympärysmitta. :D Joidenkin kanssa vertaillessa mulla oli yli viisikin senttiä paksumpi pohje. :p

Mä löysin ekaa kertaa täksi talveksi saapikkaat. :) Olin maailman onnellisin ihminen, kun ne viimein löytyi. :heart: Noi on Gaborin mallistoa, niillä on saapikkaissa normaalin lisäksi XL ja XS-vartta, ja tuo XL menee kyllä ihan varmasti sulle, jos se menee mullekin. :D Mulla on siis todella todella paksut (ja lyhyet) sääret, kerran kun täällä paksusääristen ketjussa vertailtiin säärten ympärysmittaa, niin mulla oli kyllä selkeästi suurin ympärysmitta. :D Joidenkin kanssa vertaillessa mulla oli yli viisikin senttiä paksumpi pohje. :p
haa, tässä on hyvä syy meidän tavata joskus livenä. Voidaan verrata, kumpi meistä saa paksusääriprinsessan kruunun..Mulla on kanssa paksut pohkeet ( paino sanalla paksut)

haa, tässä on hyvä syy meidän tavata joskus livenä. Voidaan verrata, kumpi meistä saa paksusääriprinsessan kruunun..Mulla on kanssa paksut pohkeet ( paino sanalla paksut)

Mä olen kyllä varma että mä vien voiton. :D Mä olen jo lapsena ollut sellainen joka ratsastustarvikeliikkeen kauhu, myyjät pakeni kirkuen kun mä marssin pohkeineni paikalle. :D Niin, eihän mulle saappaita koskaan saatu lapsenakaan ilman että ne halkaistiin nilkkaan saakka. Nyt mun seuraava agendani on löytää kunnolliset ja mielellään sievätkin saappaat. Siis ihan kumisaappaat. Mulle ei siis mene kuin sellaiset nilkkapituiset jalkaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä