Hei, osallistu postinumerogalluppiin! Onko kellään samaa.

  • Viestiketjun aloittaja muuten vaan
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Narde:
Postinumero on ja löytyy..täälläkin vilahtunut.
Mutta tuleepa tämmöinen kiva juttu mieleen (kaikella kunnitoituksella ap, en juuri sinua tarkoita vaan yleisesti ottaen mietin).
Että monet näistä jotka laittavat postinumeroitaan laittavat myös kuviaan,nimiään ym ym..
Vähän turhan tarkkoja tietoja itsestään.
Entäpä jos joku rupeaa häiriköimään sen perusteella tai muutoin tekemään ikävyyksiä.
Olisiko ehkä aiheellista miettiä että mitä tietoa jakaa keskustelupalstalla itsestään(ihan turvallisuuden vuoksi)?
Kun täälläkin niitä "tiimari vihkoilijoita" riittää.
Lopeta koko foorumin seuraaminen ja tänne kirjoittelu. Olet todellakin huumorintajuton
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Narde:
Postinumero on ja löytyy..täälläkin vilahtunut.
Mutta tuleepa tämmöinen kiva juttu mieleen (kaikella kunnitoituksella ap, en juuri sinua tarkoita vaan yleisesti ottaen mietin).
Että monet näistä jotka laittavat postinumeroitaan laittavat myös kuviaan,nimiään ym ym..
Vähän turhan tarkkoja tietoja itsestään.
Entäpä jos joku rupeaa häiriköimään sen perusteella tai muutoin tekemään ikävyyksiä.
Olisiko ehkä aiheellista miettiä että mitä tietoa jakaa keskustelupalstalla itsestään(ihan turvallisuuden vuoksi)?
Kun täälläkin niitä "tiimari vihkoilijoita" riittää.
Aika monet postinumerot on kuitenkin sellaisia, että niiden alueella asuu paljon väkeä. Saa olla kyllä aika salapoliisi, jos esim. Helsingin keskustan postinumeroalueelta löytää sen yhden palstalaisen. Musta on ihan kiva katsoa, että paljonko palstalaisia asuu samassa kaupungissa. Enkä mä ole ainakaan huolissani siitä, että joku nyt lähtis jäljittämään mua. En mä niin erikoinen ihminen ole :D . Ja sitä paitsi jos joku tunnistaa, niin haitanneeko mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Narde:
Postinumero on ja löytyy..täälläkin vilahtunut.
Mutta tuleepa tämmöinen kiva juttu mieleen (kaikella kunnitoituksella ap, en juuri sinua tarkoita vaan yleisesti ottaen mietin).
Että monet näistä jotka laittavat postinumeroitaan laittavat myös kuviaan,nimiään ym ym..
Vähän turhan tarkkoja tietoja itsestään.
Entäpä jos joku rupeaa häiriköimään sen perusteella tai muutoin tekemään ikävyyksiä.
Olisiko ehkä aiheellista miettiä että mitä tietoa jakaa keskustelupalstalla itsestään(ihan turvallisuuden vuoksi)?
Kun täälläkin niitä "tiimari vihkoilijoita" riittää.
Mun turvallisuuteni tuskin horjuu siitä että kuviani täällä on vilahtanut, ne on olleet netissä vuodesta 2000 ja rauhassa olen saanut elellä.

Ja mitä joku kostuu mun postinumerostani?

Mun etunimikään (jos se joskus jossain ketjussa on näkynyt) tuskin kauheasti ketään auttaa.

Ja mä kirjoitan ihan omalla naamallani tarkoituksella, seison sanojeni takana mitä suustani päästän ja voin ne samat laukoa päin naamaa jos siltä tuntuu. Joten...?

Uskon että on todennäköisempää saada joku naapuri vainoamaan kuin palstamamma :)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Narde:
Postinumero on ja löytyy..täälläkin vilahtunut.
Mutta tuleepa tämmöinen kiva juttu mieleen (kaikella kunnitoituksella ap, en juuri sinua tarkoita vaan yleisesti ottaen mietin).
Että monet näistä jotka laittavat postinumeroitaan laittavat myös kuviaan,nimiään ym ym..
Vähän turhan tarkkoja tietoja itsestään.
Entäpä jos joku rupeaa häiriköimään sen perusteella tai muutoin tekemään ikävyyksiä.
Olisiko ehkä aiheellista miettiä että mitä tietoa jakaa keskustelupalstalla itsestään(ihan turvallisuuden vuoksi)?
Kun täälläkin niitä "tiimari vihkoilijoita" riittää.
Mun turvallisuuteni tuskin horjuu siitä että kuviani täällä on vilahtanut, ne on olleet netissä vuodesta 2000 ja rauhassa olen saanut elellä.

Ja mitä joku kostuu mun postinumerostani?

Mun etunimikään (jos se joskus jossain ketjussa on näkynyt) tuskin kauheasti ketään auttaa.

Ja mä kirjoitan ihan omalla naamallani tarkoituksella, seison sanojeni takana mitä suustani päästän ja voin ne samat laukoa päin naamaa jos siltä tuntuu. Joten...?

Uskon että on todennäköisempää saada joku naapuri vainoamaan kuin palstamamma :)
Mun nimeä ei taida juurikaan kukaan tietää täällä. Kuvia nyt on vaikka tuolla samba.fi sivulla ja youtubessa näyttää olevan niin minä kuin lapsenikin. Tämä postinumeroalue jossa asutaan on aika mahdottoman laaja....
 
........
Alkuperäinen kirjoittaja Kuopio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras*:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuopio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras*:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuopio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuopio:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras*:
Täällä toinen!
Ja kolmas :)
uskallatteko vinkata mistä suunnilta täältä?
Pyörö, mistä sinä?
täälläkin pyörö
Mun tuurilla oot mun parturinaapuri :D
en ainakaan parturi oo, naapurista en muuten tiedä, tää talo kuhisee lapsiperheitä :D
No huh, tiedän useamman tämän pihalaisen joka palstailee :D
Tähän pihaan tulee lapsia leikkimään muistakin taloista, tosi paljon lapsia täällä.
hih,täälläkin tuo postinumero
 

Yhteistyössä