Hei onko muilla pisteilijöillä tällaista ilmennyt,ainakin alussa?

Eli itselläni takana vasta 4 päivää,mutta ihmettelen kun ekana päivänä oli olevinaan vielä nälkä illalla,toisena en olisi millään saanut muka syötyä kaikkia pisteitä...kolmantena oli taas nälkä pisteiden jälkeen..

Kaippa tää tästä tasoittuu ja kroppa tottuu:)
 
Moi
Edellisen kerran kun laihdutin pistellä niin välillä ei pisteet riittäneet millään niin et illalla oli nälkä ja toisena päivänä piti käydä grillillä hakee hampurilainen et sai päivän pisteet täyteen. Kait tuo riippuu paljolti siitä mitä syöt. toinen ruoka kun pitää nälän pois ja toisen jälkeen on "heti" nälkä... Tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Moi
Edellisen kerran kun laihdutin pistellä niin välillä ei pisteet riittäneet millään niin et illalla oli nälkä ja toisena päivänä piti käydä grillillä hakee hampurilainen et sai päivän pisteet täyteen. Kait tuo riippuu paljolti siitä mitä syöt. toinen ruoka kun pitää nälän pois ja toisen jälkeen on "heti" nälkä... Tsemppiä!
Kiitos vastauksesta ja kiitos tsempeistä:)

Tuo on ihan totta mitä kirjoitit ruoan vaikutuksesta kylläisyyteen...ainakin aamupäivisinkin huomaa hyvin onko aamiaiseksi syönyt puuroa vai muroja =)
 
Mä olen "pisteillyt" vasta viikon ja olen tehostartilla eli syön muutaman pisteen vähemmän kuin kuuluisi. Ekoina päivinä ruoka riitti hyvin ja tuntui, että koko ajan piti syödä ja eilen oli aamusta asti koko ajan nälkä. Jonain päivinä sitä näköjään vaan tervii enemmän ruokaa kuin toisina :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Primel:
Mä olen "pisteillyt" vasta viikon ja olen tehostartilla eli syön muutaman pisteen vähemmän kuin kuuluisi. Ekoina päivinä ruoka riitti hyvin ja tuntui, että koko ajan piti syödä ja eilen oli aamusta asti koko ajan nälkä. Jonain päivinä sitä näköjään vaan tervii enemmän ruokaa kuin toisina :D

Aika jännä juttu kyllä:)

Huomenna punnitus,jaiks.

Käytkö sinä ryhmässä?
 

Yhteistyössä