hei..onko kellekkään käynyt niin että ennustaja on ennustanut asioita jotka ovatkin toteutuneet?

On ennustettu. Mutta nykyään minua inhottaa kaikki tyyliin: mies tulee huhtikuussa, saat lottovoiton joulukuussa. Mieluummin kuulen sellaista, miten näkijä näkee minut ja mitä minun pitää tehdä itselleni ja omille asenteilleni. Nimittäin kyllä se on niin, että sano ennustaja mitä tahansa, voit itse muuttaa polkuasi valitsemalla toisin. Eli jos sinulle povataan miestä huhtikuussa ja jäät odottelemaan, niin tuskin se piipusta tippuu jos et itse näe asioiden eteen vaivaa. Ja vielä (nyt hengästyy...) kuinka moni alkaa itse elää ennustuksia todeksi! Sit on helppo sanoa, et sehän sanoki näin... joops |O
 
käyny kerran
Olin sillin 20 v. Se ennusti mulle kolme lasta, paljon vastoinkäymisiä ja lopulta paljon rakkautta. Ja sit se sano että jossain lähellä odottaa tummakulmainen mies.

Mun miehellä on tummanruskeat hiukset, silmät - ja kulmat. Mulla on kolme lasta, joista esikoisen isä ei halua pitää mitään yhteyttä lapseensa. Kaikenlaista on sattunut, mutta ei mitään kuolemia tai tapaturmia, vain työttömyyttä, yksinhuoltajuutta ja pari epäonnista pitkää seurustelua yh:na. Mutta nyt on kaksi pientä yhteistä lasta, oma koti ja laaja suku ympärillä, esikoisellakin asiat hyvin.

voihan se olla, että mä muistan ennustuksesta vain sen mitä haluun muistaa :)
 
käyny kerran
Alkuperäinen kirjoittaja käyny kerran:
Olin sillin 20 v. Se ennusti mulle kolme lasta, paljon vastoinkäymisiä ja lopulta paljon rakkautta. Ja sit se sano että jossain lähellä odottaa tummakulmainen mies.

Mun miehellä on tummanruskeat hiukset, silmät - ja kulmat. Mulla on kolme lasta, joista esikoisen isä ei halua pitää mitään yhteyttä lapseensa. Kaikenlaista on sattunut, mutta ei mitään kuolemia tai tapaturmia, vain työttömyyttä, yksinhuoltajuutta ja pari epäonnista pitkää seurustelua yh:na. Mutta nyt on kaksi pientä yhteistä lasta, oma koti ja laaja suku ympärillä, esikoisellakin asiat hyvin.

voihan se olla, että mä muistan ennustuksesta vain sen mitä haluun muistaa :)
Ja se lähellä odottanut mies on syntynyt 5 km:n päässä mun lapsuuskodista. Muutti toisen kunnan puolelle just ennen koulun alkua, eikä oltu edes samassa lukiossa vaikka välimatkaa oli tuolloinkin vain 10 km. Tavattiin nyt sit aikuisena.
 

Yhteistyössä