Jokos sä siellä etelässä alat kaivata saunaa?
Mäkin olen parissa erilaisessa omatekoisessa pressusaunassa. Löylyt oli hyvät!Oon saunonu teltassa joskus kasarillal., olennaista on hyvä kiuas ja kunnon lauteet
sille teltalle on melkeen sama
valitan, ei oo tiatoo noista nykysistäMäkin olen parissa erilaisessa omatekoisessa pressusaunassa. Löylyt oli hyvät!
Mut noita myytäviä tuuumasin. Ku moinen ois pakattavissa veneeseen tai autoon ja sithän siinä voisi sateella nukkuakin.
Mä jo aattelin että Roosa virittää Suomi-Espanja -seuran ystävyyssaunat sinne vuoren rinteeseen.Kuinni muka? Kyllähän sitä hienosti elää reilut kaksi kuukautta ilman saunaa.
(otan vahingon takaisin het ku kotiudutaan ja saunon kaksi viikkoa joka ilta)
Mä jo aattelin että Roosa virittää Suomi-Espanja -seuran ystävyyssaunat sinne vuoren rinteeseen.
No ei varmanakaan elä.Kuinni muka? Kyllähän sitä hienosti elää reilut kaksi kuukautta ilman saunaa.
(otan vahingon takaisin het ku kotiudutaan ja saunon kaksi viikkoa joka ilta)
Olennaista on se, etteivät löylyt karkaa saunateltasta.Oon saunonu teltassa joskus kasarillal., olennaista on hyvä kiuas ja kunnon lauteet
sille teltalle on melkeen sama
JOnkun toisen tai valtion mailla?Eikö kunnon wannabeintiaani rakenna hetkessä hikimajan luonnon tarpeista?
Fintiaani etsii sukulaisiaan Suomesta – tuntee vahvaa yhteyttä hiljaiseen kansaan: "Amerikkalaiset vain puhuvat ja puhuvat"
Lyz Jaakola on yksi Yhdysvalloissa ja Kanadassa asuvien suomalaissiirtolaisten ja Amerikan alkuperäisväestön jälkeläisistä.yle.fi
Krutin metsää ajattelin...JOnkun toisen tai valtion mailla?
vuan mullapa ei oo mehtee, jos olis niin siellä sais kyllä raivata risukkoaKrutin metsää ajattelin...