Hei,olen kotiäiti pidemmän kaavan mukaan,nyt tulevaisuuden suunnitelmia,onko teitä muita?vinkkejä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninnannunna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"ninnannunna"

Vieras
Siis olen ollut kotiäitinä pitkään,syystä että useampi lapsi pienillä ikäeroilla,ja juu,miksi en ole mennyt töihin,koska kannatan sitä että pienten lasten on parempi kasvaa ihan kotioloissa,eli en ole raaskinyt viedä hoitoon,ja nyt kyllä tulisi hirveen kalliit hoitomaksutkin kun on useampi alle kouluikäinen,ja en vieläkään raaskis kyllä pienimpiä hoitoon viedä.Mutta nyt tuntuu että jotakin on tehtävä,etäopiskeltava (on mulla ammatti opiskeltuna,mutta ala ei ihan ehkä enää nappaa) tai jotaki pientä työtä,tai kotona työtä...mitä muut olette tehneet vaikka olette halunneet hoitaa lapsia kotia samalla (melkeinpä) täyspäiväisesti?
vertaistukea?? ei ole kiva tunne että elän tässä siivellä,tai "oon" vaan kotona niinku monet tuntuu ajattelevan,todin työtä riittää kotona 24/7 ihan varmasti.. ja rahasta on tiukkaa,ois kiva kantaa kortensa kekoon ja alkaa käymään töissä,ehkä ihan pian se ei onnistu normisetillä eli lapset hoitoon ja 8h vuorotyössä,mutta jos näin alkuunsa jotakin pientä soveltamista:)
kiitsa vinkeistä:)ja etäopiskelusta mulle tietoo jos jollain on?:)

Mikä sua kiinnostaa?
Onks se kiinnostava ala toisella asteella, ammattikorkeassa vai yliopistossa?
Sehän riippuu pitkälti siitä.
Lukion voi ainakin käydä ns. nettilukiona, jos esim. ammattikorkea/yliopisto kiinnostais.

olen ylioppilas ja yksi ammattitutkinto takataskussa,mutta ehkä haluun jotain muuta ja sitä tässä nyt mietiskelen...opiskelu vai pienimuotoista työtä ja perhe-elämän yhdistämistä:) houkuttais tietää missä ja miltä alalta voi hankkia koko tutkinnon etänä...eli googlettamaan:)