Hei oikeasti, eiks tää raskaana oleminen vois olla kivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Viime raskaudessa sattui sinne ja sattui tänne, oli paha olo, närästi, palelsi jne. Nyt en kärsi mistään mainittavasta vaivasta paitsi: mä oon niin kiukkunen ja niin väsynyt ja mun päätä särkee joka päivä. Sitt kun oon kiukkunen ja väsynyt vedän koko ajan jotain mässyä ja paino senkun nousee. Äh. Oravanpyörä. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
yhdessä välissä se on kivaa...
sit ku on loppunut pahoinvointi ja ennen näitä kamalia liitos kipuja...
se aika on kiva aika...tosin sitä ei kauaa kestä :saint:

Niin se aika kun raskausoppaat kertoo että nyt alkaa seesteinen ajanjakso? :heart: Mulla pitäisi olla se nyt. |O Ei ole näkynyt. :snotty:

Minäkin totesin kuopusta odotellessa, että ei ole nautinnollista olla raskaana. :whistle: Joka paikkaan sattui, väsytti, oksetti yms. Mutta sen kärsimyksen ansiosta, on nyt tuo ihana pallero. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mä kun oisin niin onnellinen että voísin odottaa vauvaa vaikka niiden vaivojen kanssa...

Musta tuntuu että mä en voi lohduttaa sua mitenkään tässä asiassa. Silti en pysty nauttimaan tästä raskaudesta, tästäkään.

raskaana olo on kivaa,useimmiten.Mulla nyt rv 25+ ja ei tietoakaan(paitsi iso vatsa) että odottaisin...Paino noussu vain kilon,virtsatietulehdukset oireettomia,ei tietoakaan edes alussa (tällä kertaa) pahoinvoinnista ym.
mutta mua sit koitellaan lähempänä synnytystä ja heti sen jälkeen ---mielialat heittelee sit ja rajusti!

Jep, ei ole kivaa ei. Mä olen niin väsynyt ja kiukkunen koko ajan, että kohta toi mies ottaa ja häipyy... no ei nyt, mutta kyllä sillä on kestämistä minussa. Kun mullakin on kestämistä itsessäni ja mielialoissa ja jatkuvassa vitutuksessa |O

Yhteistyössä