Hei nyt apuja ystävät hyvät! Sanokaa MIEHELLE huumaavan miehekäs tuoksu (edt)

  • Viestiketjun aloittaja onnikka
  • Ensimmäinen viesti
onnikka
Eli joululahjaksi pitäisi ostaa miehelle joku tosi hyvä tuoksu (edt), joten antakaapa vinkkejä, mitkä olisivat sellaisia TOSI hyviä. Kiitos :)

Itsellä on yhtenä vaihtoehtona Calvin Kleinin ONE.
Mitä mieltä olette tästä? Mun mielest se on kyllä miehekäs tuoksu, mutta kun olen kuullut et jotkut naisetkin käyttää sitä... Eiks se nyt kuitenkin oo miesten juttu??

 
Armanin Black Code! :heart:
Pikkuveli käyttää sitä ja pitäs kieltää. Ei ole kiva aina nuuhkuttaa veljen kaulaa. Omalle ukolle pitäis kai hommata :eek: :D

cK:n One on tylsä, ja juu, se on sekä naisille että miehille tarkotettu. Tuolla on kaapissa pullo, ei vaan innosta ollenkaan kumpaakaan meistä :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onnikka:
Eli joululahjaksi pitäisi ostaa miehelle joku tosi hyvä tuoksu (edt), joten antakaapa vinkkejä, mitkä olisivat sellaisia TOSI hyviä. Kiitos :)

Itsellä on yhtenä vaihtoehtona Calvin Kleinin ONE.
Mitä mieltä olette tästä? Mun mielest se on kyllä miehekäs tuoksu, mutta kun olen kuullut et jotkut naisetkin käyttää sitä... Eiks se nyt kuitenkin oo miesten juttu??
Puman I`m going on hyvä tuoksu, sekä miesten, että naisten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Armanin Black Code! :heart:
Pikkuveli käyttää sitä ja pitäs kieltää. Ei ole kiva aina nuuhkuttaa veljen kaulaa. Omalle ukolle pitäis kai hommata :eek: :D

cK:n One on tylsä, ja juu, se on sekä naisille että miehille tarkotettu. Tuolla on kaapissa pullo, ei vaan innosta ollenkaan kumpaakaan meistä :whistle:
voi vitsit,mä oon kokoajan muistellu et se oli ck:n be joka oli molemmille,mut joka tapauksessa se on iiihanaa... :D

armanin he on tosi hyvän tuoksusta myös..
 

Yhteistyössä