hei nyt apuaaa... *ruokajuttu*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
oon tosi usein tehny niin et laitan tortillasipsit lautaselle ja juustokastikkeen päälle,sit mikroon ja kaveriks kylmää salsakastiketta ja :p
nyt kuitenki erehdyin katsoon viimesimmän sinkkuäidille sulhanen-jakson ja siin se yks mies teki uunissa näit.
miten se sen valmisti? tai siis mitä kaikkee laitto siihen? kaikki vastaavat ohjeet tähän! :) salsakastike unohtu kauppaan ( :headwall: ) mut melkeinpä kaikkee muuta tarpeellista löytyy =)

mul on tortillasipsejä,sit maustan jauhelihan tacomausteella ja heitän niiden sipsien päälle vuokaan. sit viipaloin tomaatin ja laitan päälle juustoraastetta, mutta tarvisko johonki väliin juustokastiketta tai jotain muuta...? :ashamed:

Mun bravuur B)
Eli:
Pilko punasipuli
Jalapenoja
(Paistettua kanaa kuutioina)
Oliiveja
Salsaa sekaan
Nachoja
Cheddar kastike ja uuniin B)

1238d95.gif

2z8daba.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Siis kertokeehan nyt, että käsinkö tuolta noita sitten hörkitään? Vai ottimillako omille lautasille vai miten?

Ne lastut pehmenee uunissa ja tosta tulee vähän pizzan tapasta. Siis siinä mielessä, että siitä voi leikata siivuja ja sen voi syödä haarukalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Siis kertokeehan nyt, että käsinkö tuolta noita sitten hörkitään? Vai ottimillako omille lautasille vai miten?

Ne lastut pehmenee uunissa ja tosta tulee vähän pizzan tapasta. Siis siinä mielessä, että siitä voi leikata siivuja ja sen voi syödä haarukalla.

Ahaa, pitääpäs kokeilla joskus. :p

Ihan samaa mietin! Mä oon syöny nachoja ihan vain sipisien tapaan suoraan pussista ja dipannu... Eli kertokaa kokemattomille! Mun on pakko saada jotain tollasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:

Kiitos!

Me on tehty ihan niin, että pellille (jos isompi sakki) ja vuokaan jos vaan me kaksi:

-nachoja pohjalle
-päälle salsakastiketta
-juustokastiketta
-punasipulia
-tuoretta tomskua kuutioina

Uunissa 200 astetta n.10 min kunnes lämpenee ja tomaatit ja sipulit hiukan pehmenee.

:p

Yhteistyössä