Hei nuoret äidit!!

Kävin ajankuluksi lukemassa eri keskustelupalstoja nyt kun sain pienokaisen yöunille ja oli ihan pakko kommentoida tänne.

Ensinnäkin erittäin paljon halauksia teille kaikille ihanille äideille jotka nuoresta iästä huolimatta huolehditte lapsistanne ja jaksatte kannustaa täällä muita äitejä. :hug: :heart: :heart:

Edelleenkin minun mielestä ikä on vain numeroita ja vaikka esim. joku 15v nuori äiti jättääkin lapsensa isovanhempien hoidettavaksi ja alkaa ryyppämään (mikä on erittäin sääli ja inhottava juttu) tai ihan mitä vaan, ei todellakaan tarkoita sitä, että se tekisi teistä muista äideistä huonoja tai liian nuoria äideiksi.

Toiseksi te äidit jotka täällä haukutte muita ja yritätte toisten äitien mokailujen tai lapsien hylkäämisten takia syyllistää äitejä jotka huolehtivat ja rakastavat lapsiaan, ootte ihan sairaan kateellisia ja typeriä. Todella lapsellista. Ei voi muuta ku *pthyi* sylkästä ja nauraa. :LOL: :LOL:

Tässä kaikki mitä halusin sanoa. Kiitos. Piste.

Äiti 22v
 
nyt en ihan ymmärtänyt. Onko 15 vuotiaalta äidiltä väärin viedä lapset joskus mummolaan ja pitää vapaa ilta? miksi se on mielestäsi inhottavaa ja säälittävää?
22 vuotiasko saa sitten viedä lapsen mummolaan ja ryypätä? Miksi tämä on mielestäsi näin? meinaa vähän suututtaa...

terv. äiti 17w
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 13:35 minä kirjoitti:
nyt en ihan ymmärtänyt. Onko 15 vuotiaalta äidiltä väärin viedä lapset joskus mummolaan ja pitää vapaa ilta? miksi se on mielestäsi inhottavaa ja säälittävää?
22 vuotiasko saa sitten viedä lapsen mummolaan ja ryypätä? Miksi tämä on mielestäsi näin? meinaa vähän suututtaa...

terv. äiti 17w
Ei, mutta jos vie jatkuvasti, useiksi päiviksi ja itse rypee omassa oksennuksessaan deekukämpissä juoden kiljua, niin kyllä se sillon on väärin.äiti on kuitenki lapsensa tärkein ihminen, sillon pitää itsestään pitää huolta, että pystyy täyspainoisesti lastaan hoitamaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 13:35 minä kirjoitti:
nyt en ihan ymmärtänyt. Onko 15 vuotiaalta äidiltä väärin viedä lapset joskus mummolaan ja pitää vapaa ilta? miksi se on mielestäsi inhottavaa ja säälittävää?
22 vuotiasko saa sitten viedä lapsen mummolaan ja ryypätä? Miksi tämä on mielestäsi näin? meinaa vähän suututtaa...

terv. äiti 17w
Ymmärsit väärin, en tarkoittanut asiaa noin. Otin sen esimerkkinä kun jotkut puhuivat siitä miten lapsia nykyään jätetään kokonaan isovanhempien hoitoon. En tarkoittanut pelkästään yhtä iltaa. Ei tietenkään ole väärin viedä lasta joskus hoitoon, teen itsekin niin silloin tällöin. Ymmärsitkö nyt asiani paremmin? =) :hug:
 
ok, kaikki hyvin. :hug:
Jotenkin vaan nousee heti takajaloilleen kun joku mainitsee sanan "teiniäiti", itsekkin sellaisena tuntuu että kellään ei oikeasti ole mitään hyvää sanottavaa.
Kiitos kun korjasit asian ja anteeksi häiriö. :)
 

Yhteistyössä