Hei nukkekoti immeiset.....

Sauna....hmm.... kiuas filmipurkista? Jostain luin vinkin.....kivet sepeliä...
lauteet noita jätskitikkuja....tai jos muu mahdollisuus vaikka vuoltuihin puutikkuihin ...? seinät kanssa paneelimallia...? En mä tiiä...tommosta tuli mieleen kuitenkin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 19:41 PiHa kirjoitti:
Hienoa seurata teidän nukkekotiprojektien valmistumista, jännää nähdä niitä sitten kun valmistuvat, laitattehan kuvia sitten näytille? :D :wave:
Mahtaako kukaan olla enää hengissäkään sitte kun tää mun rojekti valmistuu,saatikka minä itte olisin :D :D Mä oon niin tumpelo tekee mitään :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 20:19 Lilli kirjoitti:
Tässä vähän suunnitelua siitä kylppäri/saunasta.Ideoita?

Nyt meen itse saunaan, palailen myöhemmin!
Paa yks lauta lisää lauteisiin. Nyt on lavuaarin syvyiset ja vain anorektikko mahtuisi lauteille =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 20:21 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 20:19 Lilli kirjoitti:
Tässä vähän suunnitelua siitä kylppäri/saunasta.Ideoita?

Nyt meen itse saunaan, palailen myöhemmin!
Paa yks lauta lisää lauteisiin. Nyt on lavuaarin syvyiset ja vain anorektikko mahtuisi lauteille =)
No en mä ole niitä mitenkään mitannut, piirsin vaan sinnepäin...
Mites toi väliseinä saunan ja kylppärin välillä? Lasiseinä?
Miten te sijoittelisitte noi kylppärikalusteet? Ja lauderatkaisujakin otetaan vastaan!
Kylppärin taidan tehdä kiinteenä, niin saan nätit seinät.Eli kun sen nyt sisustaa, se on lopullista.Mummolta saan kivoja mosaiikkilaattoja lattiaan... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 21:05 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 20:16 Keittiönoita kirjoitti:
Kaikille siivousfriikeille: meidän olohuoneen pöytä nykyisin
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/Sekalaiset/DSC09092.JPG
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Teillähän on siistiä!
Niin munkin mielestä oli.... Kun näkisit minkä näköstä meillä on koko ajan :D ei todellakaan noinkaan siistiä :D :D
Mut kyllähän siinä on tavara poikineen... :D :D
Kyllä se siitä... viikkojen päästä kun tuo rojuröykkiö kaksinkertaistetaan,niin alat olla siinä hilkulla onko sekasta :D :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 21:14 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 21:05 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 20:16 Keittiönoita kirjoitti:
Kaikille siivousfriikeille: meidän olohuoneen pöytä nykyisin
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/Sekalaiset/DSC09092.JPG
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Teillähän on siistiä!
Niin munkin mielestä oli.... Kun näkisit minkä näköstä meillä on koko ajan :D ei todellakaan noinkaan siistiä :D :D
Mut kyllähän siinä on tavara poikineen... :D :D
Kyllä se siitä... viikkojen päästä kun tuo rojuröykkiö kaksinkertaistetaan,niin alat olla siinä hilkulla onko sekasta :D :D
Vai niin :/ Noh, otetaan laajempi kuva tilanteesta :D

http://www.saunalahti.fi/~simppeli/Sekalaiset/DSC09096.JPG

Junnu läks eilen isälleen ja valitsi vaatteensa...loput jäi tohon tuoliin. Paketeissa ne nukkekodin levyt, tietsikan näuyttö odottaa, että palstan lohikäärme tulee ens viikendinä hakemaan sen pois ja kas..pölynimurikin näkyy. Mä itse asiassa imuroin eilen koko kämpän, mutta .... \|O \|O Likaan ei sentään hukuta, mutta rojuihin kylläkin :LOL: :LOL: :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 21:25 Keittiönoita kirjoitti:
Vai niin :/ Noh, otetaan laajempi kuva tilanteesta :D

http://www.saunalahti.fi/~simppeli/Sekalaiset/DSC09096.JPG

Junnu läks eilen isälleen ja valitsi vaatteensa...loput jäi tohon tuoliin. Paketeissa ne nukkekodin levyt, tietsikan näuyttö odottaa, että palstan lohikäärme tulee ens viikendinä hakemaan sen pois ja kas..pölynimurikin näkyy. Mä itse asiassa imuroin eilen koko kämpän, mutta .... \|O \|O Likaan ei sentään hukuta, mutta rojuihin kylläkin :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: Okei okei,luovutan... enkä ala kuvaamaan meidän kämppää,voisit uskoo sillon että teillä on siistii ;)
Ei mut joo,se on kaikki vähän mihinkä sitä on tottunu... :D Meillä on aina lattiat täynnä leluja ja kaikkee muutakin mahdollista,mut siihenkin tottuu :D :D

Meidän tuvan pöytä on niin sekainen, että en kehtaa edes pistää kuvaa...Siinä on levällään mun nukkekotiaskartelukamat ja miehen tietsikkaprojekti, lisäks poika yritti vielä virittää siihen Brion junaradan.Mitäköhän meidän pikkuneiti kasaisi sinne, jos ylettyisi...
Noi mun ottamat kuvatkin ovat hyvin hyvin tarkkaan rajattu.

Saunassa mietin, että mistä ihmeestä tää nukkekoti-into tuli.Kai se nukkekoti oli mun muistossa paljon kauniimpi ja sitten kun sen bongasin tuolta vintiltä, se olikin ihan kamala.Jotain oli pakko tehdä.Samainen projekti on meillä myös käynnissä oman kodin suhteen.Kiva, että saa jossain kokeilla erilaisia ideoita pienoiskoossa, siitä voi olla hyötyä myös varsinaisen kodin rempassa.Onks kellään tietoa hyvistä puusepistä Etelä-Suomessa, keittiöprojektiamme ajatellen?

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 22:02 Saapasjalkakissa kirjoitti:
:LOL: :LOL: Okei okei,luovutan... enkä ala kuvaamaan meidän kämppää,voisit uskoo sillon että teillä on siistii ;)
Ei mut joo,se on kaikki vähän mihinkä sitä on tottunu... :D Meillä on aina lattiat täynnä leluja ja kaikkee muutakin mahdollista,mut siihenkin tottuu :D :D
Laluja meillä ei - onneksi - ole enää lattioilla. Mutta luita sitäkin enemmän. Oikea noidan koti :LOL: :LOL:

http://www.saunalahti.fi/~simppeli/Sekalaiset/mammutti1.jpg

ja

http://www.saunalahti.fi/~simppeli/Sekalaiset/mammutti2.jpg

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 22:19 Keittiönoita kirjoitti:
\
Laluja meillä ei - onneksi - ole enää lattioilla. Mutta luita sitäkin enemmän. Oikea noidan koti :LOL: :LOL:

ja

Meidän koiruli onneks syö noi luut ulkona =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 22:19 Keittiönoita kirjoitti:
\

ja

Huuui...Onneks meillä ei oo tommosii :D :D
Pidän mielummin nää lelut :D
Mulla ois nyt semmonen katossänky valmiina... tosin siitä puuttuu kaikki sisukset vielä,eli tyynyt ja peitot jne....
Eikä sekään kyllä mikään hieno oo,mut jollen tähän sammu pystyyn niin paan vielä kuvat tuleen :D saatte hyvät aamunaurut... :D

Sänky edestä ja sänky sivusta Ja oon siis just saanu valmiiks,että on kaikki vielä vähän niin ja näin,mut ei ne nyt tosta mitään hirmusia parane... Värit on ihanan hullunkuriset :D Mutta kun tapetiksi tulee joko keltaisella taustalla olevaa kukkaa tai sinisellä.... Niin meinasin että keltanen tapetti sopis nyt :D Voi se toki silti olla aika kirjavainen :D

Nii juu ja kynsilakalla maalattu veskipapruteline
Oikeestaan tuli hieno väri,vaikka kynsilakka oli jokin tummanpunanen :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 02:10 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Sänky edestä ja sänky sivusta Ja oon siis just saanu valmiiks,että on kaikki vielä vähän niin ja näin,mut ei ne nyt tosta mitään hirmusia parane... Värit on ihanan hullunkuriset :D Mutta kun tapetiksi tulee joko keltaisella taustalla olevaa kukkaa tai sinisellä.... Niin meinasin että keltanen tapetti sopis nyt :D Voi se toki silti olla aika kirjavainen :D

Nii juu ja kynsilakalla maalattu veskipapruteline
Oikeestaan tuli hieno väri,vaikka kynsilakka oli jokin tummanpunanen :D
Noista tuli hienot!!! Mäkin ajattelin tota katossänkyä siihen äidin nukkekotiin...Toi kynsilakka näyttää ihan mahongilta!

Ja tässä mun prototyypit Lundbyn wc-kalusteisiin.Pitäis vaan saada sitä balsaa.Ideoita tohon kylpyammeeseen, miten siitä sais kivemman, ehkä joku etupaneeli?

Poika oli innoissaan apuna tyhjentämässä rusinalaatikkoa... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 11:31 Lilli kirjoitti:
Ja tässä mun prototyypit Lundbyn wc-kalusteisiin.Pitäis vaan saada sitä balsaa.Ideoita tohon kylpyammeeseen, miten siitä sais kivemman, ehkä joku etupaneeli?

Hei ,hieno idea.... saako ideaa käyttää?? siis että noista purkeista kaapit yms?
Mietin meinaan juuri illalla että mistä mä semmoset kaapit oikein teen...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 11:54 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\

Hei ,hieno idea.... saako ideaa käyttää?? siis että noista purkeista kaapit yms?
Senkus vaan käytät! Sitähän varten me täällä keskustellaan, että saadaan toisilta vinkkejä ja apuja...

3 tulitikkurasiaa päällekkäin, niin saat laatikoston, jossa on auki vedettävät laatikot...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 12:16 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 11:54 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\

Senkus vaan käytät! Sitähän varten me täällä keskustellaan, että saadaan toisilta vinkkejä ja apuja...

3 tulitikkurasiaa päällekkäin, niin saat laatikoston, jossa on auki vedettävät laatikot...
No mut aattelin että kuuluu kuitenkin hyviin tapoihin kysyä lupaa käyttää toisen ideoita =)

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 14:15 Saapasjalkakissa kirjoitti:
http://www.kolumbus.fi/angelique/
Tuolta saapi sitten seurailla ja katella.... =) =) =)
Hyvinhän se sujuu :flower: Kävin lukemassa päiväkirjasikin =) Mulla on rojekti ihan jäissä :( , muksujen flunssa tarttu muhunkin ja nyt ei jaksais tehdä mitään. Oon yrittänyt nojatuolin kappaleita irroittaa askarteluveitsellä, mutta sattuu niveliin sekin :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 14:21 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 14:15 Saapasjalkakissa kirjoitti:
http://www.kolumbus.fi/angelique/
Tuolta saapi sitten seurailla ja katella.... =) =) =)
Hyvinhän se sujuu :flower: Kävin lukemassa päiväkirjasikin =) Mulla on rojekti ihan jäissä :( , muksujen flunssa tarttu muhunkin ja nyt ei jaksais tehdä mitään. Oon yrittänyt nojatuolin kappaleita irroittaa askarteluveitsellä, mutta sattuu niveliin sekin :'(
Kiitos kiitos....
Ja pikaista paranemista sinne.... :snotty:
Mä olin tässä tänään jo repimässä auton moottoria miehen kanssa... Se piti kantaa semmosen navetan alakerrasta yläkertaan ja nyt on vallan tehokas olo... :D :D :D
Ruoka on uunissa ja lapset ei jaksa ulkoilla... höh.... Olis inspis alkaa niitä petivaatteita ompeleen tohon,mut empä taida saada rauhassa tehtyy sitäkään... :whistle:
Poistin juu tuolta sivuilta nuo lapsoset,että sain ihan nukkekotikäyttöön koko sivun... :D Jos tekis joskus uudelleen johonkin tuon lapsosten sivuston.... :D

Yhteistyössä