Hei neropatit, voiko joku kytätä mua webcamin kautta?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mä ostin tämän koneen käytettynä. Tähdennettäköön sen verran, että ostin tämän sellaiselta hemmolta kuka rakentelee näitä itse ja on aika välkky koneiden suhteen.

Mulla on tossa kamerassa joku ohjelma, mikä ei sulkeudu vaikka koitan. Vähän väliä tulee näytölle teksti että "there's 1 in your chat", mulla on tossa joku chatti, missä on aina kun toi teksti ilmestyy niin mun lisäkseni admin...
Mä en voi vaihtaa mitään asetuksia kameraan eikä se oikein toimi muutenkaan, koska siinä on salasanakenttä ja käyttäjä semmosilla ***** ja harmaana - niihin ei voi koskea.

Se admin ei ole siellä aina, vaan välillä. Mikään yleinen chattihomma toi ei ole. En mä tajua. Muutamat on mua pelotellut, että koska tota ei saa poiskaan (no piuhan pois seinästä joo - mutta se tuntuisi ihan vainoharhaiselta...) niin sieltä + noi salasanajutut yms, niin että sieltä voi joku nähdä tänne :o

En tiedä mut olisin varmasti yhtä "harhainen" kun sinä.... Siis epäilisin että joku sieltä kyttäilee... Toivottavasti joku viisas tietää, onko tuollaista mahdollisuutta olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ViVi:
En tiedä mut olisin varmasti yhtä "harhainen" kun sinä.... Siis epäilisin että joku sieltä kyttäilee... Toivottavasti joku viisas tietää, onko tuollaista mahdollisuutta olemassa.

Nokun, yks nörttitoveri jo sanoi että periaatteessa se on kyllä mahdollista :/

siis pystyy jos sulla on konne päällä ja kamera päällä.. ja olet ilmeisesti online siinä jossain chatissä.. missä se toinen henkilö sillon tällöin on.. mutta luulisin että pitäs olla joku keskusteluikkuna että vois nähdä sut.. entiedä..koita seuraavaks ottaa yhteys siihen kun se tyyppi on online?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Siis minä en varmaankaan siinä uskaltais istua.... Hui...... Tai sitten todella peittäisin sen, tai jotenki pois päältä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
siis pystyy jos sulla on konne päällä ja kamera päällä.. ja olet ilmeisesti online siinä jossain chatissä.. missä se toinen henkilö sillon tällöin on.. mutta luulisin että pitäs olla joku keskusteluikkuna että vois nähdä sut.. entiedä..koita seuraavaks ottaa yhteys siihen kun se tyyppi on online?

Mä koitin, mut ei tapahtunu mitään. Se kamera ikkuna on tavallaan siinä jatkuvasti, vaikka mä suljen sen pois niin se helvetin chatti on mukamas käynnissä silti... Tosin se ei näytä ottavan videota, siinä ikkunassa on still-kuva vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Siis minä en varmaankaan siinä uskaltais istua.... Hui...... Tai sitten todella peittäisin sen, tai jotenki pois päältä.

Se kuvaa seinää. Mut eikö sen kautta kuulu äänetkin? Ainakin jossain kameroissa kuuluu...

Mulla yllättäin viime kesänä alkoi kamera käynnistyä itsestään ja huomasin muutakin vibaa koneessa. Joku jekkuili, on kuulemma todella helppoa mesen kautta katsella kamerakuvaa ja kuunnella mikkiä. Virusturva ja palomuurit kunnossa eivätkä koskaan huomanneet mitään.

1) Salaperäisesti asiat ovatkin muuttuneet (toissayön aikana!) niin, että minä olenkin oman kamerani ylläpito... :o ! Sain salasanat ja muutkin vaihdettua. Siis hyvä niin, mutta tämä todistaa sen, mitä epäilinkin.

2) Tossa ei luojan kiitos ole mikkiä.

3) Se oli salaa kuvannut mua 25min, itekseen mennyt päälle ja kuvannut, ja tallentanut otoksen koneelle :o No mä vaan istua nökötän siinä videossa ja juon mehua, mutta melko ahdistava ajatus silti :o

etkö vois formatoida koko konetta ja asentaa kaikki uusiks?
Jos vaikka on muitakin vakoiluohjelmia??
Millä saa urkittua sun tiedostoja ja tunnuksia...

joo tiedän oon TOSI vainoharhainen

Alkuperäinen kirjoittaja heidu:
etkö vois formatoida koko konetta ja asentaa kaikki uusiks?
Jos vaikka on muitakin vakoiluohjelmia??
Millä saa urkittua sun tiedostoja ja tunnuksia...

joo tiedän oon TOSI vainoharhainen

En vois! Koska multa tosiaan katoais sit ihan kaikki, eikä mulla ole mitään millä asentaa - ne on sillä hemmolla kaikki jutut. Siis levyt, tiedot yms.

Mäkin olen vainoharhainen!

suosittelen asentamaan koko käyttiksen uusix..
tuollainen jippo on suht helppo tehdä jopa sillein ettet edes mitään huomaisi.
itelläkin on pääsy porukoiden koneelle, pystyn kotoa käsin päivittelemään ja auttamaan jos niillä ongelmia..
ei niiden koneellakaan mitään näy jos siellä kävisin tiiraamassa niiden webcamia..
aina kannattaa käyttis asentaa usiix jos koneen käytettynä ostaa.

katso mitä tiedostoja sillä kaverilla on ollut viimeaikoina siellä koneellla..
http://thepiratebay.org/tor/3642003/DATA_RECOVERY_SUITE_15-in-1_CRACKED_OR_FULL_____________

Yhteistyössä