Hei Naiset, paljonko syötte karkkia? Täällä kyselee yks karkki-addikti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sirkkeli";29166536]Nykyisin en käy kuin pari kertaa viikossa kaupassa, joten en syö kuin kahtena päivänä viikossa karkkia. Ostan 1-2 juttua, ja lapsukainen jakaa ne kanssani. Harvemmin tuo lapsukainen jakaa omiaan minun kanssa, että on melko helppoa pysyä tuossa.
Joskus tulee(varsinkin ennen menkkoja) makeanhimo niin suureksi, että teen itse toffeeta. Tai no rupesin tekemään niin usein, että nyt lopetin kerman oston.
Menkat pilaa aina mun sokerittoman kauden, aina.[/QUOTE]

Mulla kasvaa makeanhimo suureksi jo viikko ennen menkkoja ja se kestää vielä sen menkkaviikonkin, eli mulla on sellasta rauhallisempaa aikaa 2 viikkoa kuukaudesta, toiset 2 on ihan kamalia.

Mä olen yks entinen bulimikko. Tavasta olen päässyt jo yli 10 vuotta sitten, mutta suhde ruokaan tai makeaan ei koskaan ole täysin normaali.
Jokunen aika sitten söin suklaapatukan joka päivä, vähän huonolla omatunnolla. Nyt päätin että vain lauantaisin, ja sitten saatan syödä enemmänkin. Joskus lipsuu sunnuntallekin mutta arkisin en enää syö. Kaikki muukin sokeri on pannassa, ei limuja, mehuja ym.

[QUOTE="vieras";29165601]Joskus syön tummaa suklaata. Sitäkin lähinnä terveyssyistä.

Sokeri-riippuvuudesta pääsee irti vain tekemällä täysstopin. Karsi muutamaksi viikoksi KAIKKI sokerit, myös piilosokerit (jogurtit, mehut, murot) ja makeutusaineet, pois.[/QUOTE]

Allekirjoitan tän. Mä saatoin vetää helposti 300-400 grammaa irtokarkkeja tunnissa parissa. Nyt tein täyslakon kaks viikkoa sitten. Eka viikko tosi vaikee, toinen jo helpompi. Mut ihan ehdoton kyllä lopettaa kokonaan, ei pysty siihen et "yks karkki päivässä"..

Mulla on ollut jo pitkään tapana syödä karkkia joka päivä. Joku alle 200g irtokarkkia päivittäin. Nyt asetin ensimmäisen tavoitteen että korkeintaan 3:na päivänä viikossa ja se on onnistunut nyt kolmatta viikkoa. Mutta karkittomina päivinä olen syönyt proteiinipatukan. Kai sekin parempi kuin se karkkipussi.

Perjantaisin on mun herkkupäivä,muulloin en syö herkkuja. Määrät on tosin kyllä aika isoja....irtokarkkipussi kolmella eurolla,tupla ja sitä ihanaa aino jäätelöö missä on sitä kinuskikastiketta nams...tänään jo ruodussa no ruoaksi kiinalaista(haettua)mutta sitä en laske herkuksi.

Yhteistyössä