Hei naiset mitä teen

9MM
miten niin?
sulla ei taaskaan järki pelaa
onko 75 senttiä coronabrändyä jo kumottu aamulla?
Niin. Mikä järki jos väitit et joku kuollut. Ni ei tunteessa tietää. En juo aamu kaljoi tai korjausarjaa siit tulis vaan huono olo. Mut tol juoma tahdil en kyl yleensä juo. Mut se nainen nopeutti sitä juomista ko sanoi et nyt juodaan .eikä ees oikeen oo darraakaan.
 
vierailija
Niin. Mikä järki jos väitit et joku kuollut. Ni ei tunteessa tietää. En juo aamu kaljoi tai korjausarjaa siit tulis vaan huono olo. Mut tol juoma tahdil en kyl yleensä juo. Mut se nainen nopeutti sitä juomista ko sanoi et nyt juodaan .eikä ees oikeen oo darraakaan.
en mä väittänyt
joku toinen väitti

ja muistelen että joku olisi joskus yli vuosi sitten kirjoittanut samaa että kyseinen olisi poistunut joukostamme. Miks et sinä tiedä sitä jos kerran olet rakastunut siihen
 
9MM
en mä väittänyt
joku toinen väitti

ja muistelen että joku olisi joskus yli vuosi sitten kirjoittanut samaa että kyseinen olisi poistunut joukostamme. Miks et sinä tiedä sitä jos kerran olet rakastunut siihen
Sepä on hankala selittää. Ja ehkä se on vaan mun itsepäisyyttä elää menneessä kun kaipaan sitä hulluutta mihkä johti. Ja pitäis alkaa elään tätä elämää eikä menneessä rypee. Mut vaikeet se on ku sydän ei tyydy vaan muistelee millasta se aika oli ja kuinka se hullaantui. Mut nyt alkaa uus aika. Kohta paistan pihvin. Maailma on täys mukavii naisii
 

Yhteistyössä