Hei Naiset! Kuinka moni teistä omistaa dildon? Käytättekö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulpulummukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se siinä ehkä eniten pelottaa että siinä paketissa lukee se tms et sen saa heti selville mitäs siellä on

Juuh, siinä paketin kyljessä lukee isolla dildo

No ei tosiaan niissä paketeissa lue mitä sisältää. :)
Rohkeesti vaan tilaamaan jos haluat kokeilla.

Clone A Willy on hulvaton Tee Se Itse -tekopenissarja! Willyllä teet tekopeniksen vaikka kumppanin peniksen mukaan. Mies voi tehdä kopion myös omasta peniksestään ja antaa sen lahjaksi kumppanilleen.Lue lisää...

Lue lisää Kaalimato.comista: Tekopenikset | Kaalimato.com

Voi ällötys... kuinka mä voin olla näin häveliäs... Mut toi ei olis niin paha sit miehenkää mielestä jos mä kopioisin sen munan ittelleni yksinäisten iltojen viihdykkeeksi!!!

Mulla oli ja käytin sitä joskus yksin ja joskus miehen kanssa. Piilotin sen milloin mihinkin ja en loppujen lopuks ienään tiennyt missä se heppi oli. No, onneksi mies oli heittänyt sen roskiin kun ajatteli,ettei vaimooni tuoolaisia tungeta.

Hommaa tällänen vibraattori. Hinta tuntuu kovalle mutta voin luvata että on rahansa arvoinen, et muita leluja tarvitsekkaan.
http://www.kaalimato.com/catalog/Kaalimaan%20Vekara_p_9883.html
Kun tilaat tuon kotiin niin pakkauksesta et saa mitään hajuakaan mitä sisällä voisi olla, ole huoleti.

On. Käytän työmatkoilla ja jos mies on reissussa. Joskus satunnaisesti on mukana seksileikeissä, välillä mies katsoo kun minä leikin tai sitten hän leikkii sillä.

Ei dildon käyttö sano sitä etteikö oma mies olisi aina valmis ja omaisi suurta elintä ;) Mutta vaihtelu virkistää ja toisekseen tosiaan työmatkoilla on kiva matkaseuralainen.

No en ainakaan itse ole koskaan törmännyt netistä tilatuissa tuotteissa siihen, että siältöä voisi päältäpäin nähdä tai että päällä olisi jotenkin näkyvästi mainittu, mitä paketti sisältää. Päällä saattaa lukea esim. tilatut tuotteet, lähetysluettelo paketissa sisällä tai sitten pelkästään tilatut tuotteet. Välttämättä ei lue mitään. Ja ainakaan itse en ole vielä törmännyt yhteenkään seksivälineliikkeeseen, joka netissä olevalla nimellä lähettäisi vaan käyttävät virallista yritysnimeä, joka ei viittaa millään tavalla seksivälineliikkeeseen.

Itsellä ei ole lapsia, joten lelut on ihan makuuhuoneessa kaapissa hyllyllä, mutta kannattaa säilytykseen käyttää jotain lukittavaa paikkaa, jos perheessä on lapsia.

Ja itselle sopivimman löytää vain kokeilemalla. Jos ensimmäinen hankita ei miellytä, tilaa toinen vähän erilainen. Kannattaa ensin vähän selailla useamman kaupan valikoimia, kyllähän sulla joku aavistus on, mistä saattaisit tykätä.

Minä en käytä, mies joskus käyttää niitä minuun. Eli yksin touhutessa en osaa nauttia siitä kumivehkeestä mutta yhteisissä leikeissä satunnaisesti käytetään ja usempia omistan, yleensä vain sitä yhtä ja samaa lemppariani käytetään.

Kaalimato on kamala. Onneksi on muitakin vaihtoehtoja. Mä en tykkää sen muodosta enkä pinnasta enkä enkä enkä...

Mä olen tilannut omani anti-shopista, tulee takuuvarmasti sellaisessa paketissa, ettei postipoika virnuile tavatessa.

Kun mä en edes tiedä et miltä se tuntus... Ja nyt kun tuo vesirotta on melkein kokonaan puuduksissa niin tiedä edes onko siitä mitään iloa...

Mulla oli kahden synnytyksen jälkeen majava toispuoleisesti lähes tunnoton ja epäilin, ettei se tule kuunaan toimimaan enää kunnolla. Totesin kuitenkin, että kun se saa stimulaatiota, niin kyllä se siitä vertyy. Luin sen sun aiemman ketjun ja sulla oli muu syy, mutta kyllä mä silti voisin sanoa, että kokeile pois. Ei se ainakaan haittaa tee, että kuulostelee, missä tuntuu ja miltä, ja millä tavalla saa tuntumaan enemmän.

[QUOTE="vieras";27189315]Kantsii pitää taukoa välillä tuon klittavibran käytössä. Pari viikkoa pelkästään kielihoidoille niin kyllä se siitä tokenee...[/QUOTE]

No en käytä enää koskaan! Siis varmaan 5 krt käytin ja joka kerta tartti enemmän ja enemmän ärsykettä ja lopulta mikään ei auta. Kauankohan tuon kestää tosiaan tokeentua... sormi ei auta ollenkaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja se äskeinen;27189335:
No en käytä enää koskaan! Siis varmaan 5 krt käytin ja joka kerta tartti enemmän ja enemmän ärsykettä ja lopulta mikään ei auta. Kauankohan tuon kestää tosiaan tokeentua... sormi ei auta ollenkaan :/

Pitäisiköhän minun tulla tutkimaan että mitäköhän asialle voisi tehdä?