Hei mulla ei oo enää viiksiä!!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
:D

Cerazettet teki mulle muutamat viiksikarvat. Ei niitä nyt kauheesti ollut, tai kovin näkyvästi, mutta minä ne tietty näin kun peilistä tuijotin... Jokunen kuukausi lopettamisesta, ja viiksetkin ovat kadonneet. Helpotus... Sitä ei tosiaan tajua sitä fiilistä, että 'jumalauti, mulla on viikset...' - ennen kuin sen kokee. Se on melko jäätävä olotila, kun kattelet peilistä, että pirulauta, viikset alkaa kasvaa... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla on aina ollut viikset, mutta nyt viimeisimmän raskauden jäljiltä ne on oikein semmosta paksua karvaa |O :headwall:

:| :| :| :| :| Mulla alkoi noi näkyä, koska oon naamasta aika kalpea, vaikka muuten tumma olenkin. Ja ne oli siis ihan mustat. Tai ainakin melkein :|

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mulla on aina ollut viikset, mutta nyt viimeisimmän raskauden jäljiltä ne on oikein semmosta paksua karvaa |O :headwall:

:| :| :| :| :| Mulla alkoi noi näkyä, koska oon naamasta aika kalpea, vaikka muuten tumma olenkin. Ja ne oli siis ihan mustat. Tai ainakin melkein :|

No mä nyt olen muutenkin aivan karva-apina. Siis ihan oikeesti. Mies on kateellinen ku mä olen karvasempi kuin se. Aina vitsailenkin sille miten mulla on tuuheampi partakin kuin sillä :D.

Jos mussa on joku kromosomihäiriö ja pitäiskin olla killit jalkovälissä :/

No mä nyt olen muutenkin aivan karva-apina. Siis ihan oikeesti. Mies on kateellinen ku mä olen karvasempi kuin se. Aina vitsailenkin sille miten mulla on tuuheampi partakin kuin sillä :D.

Mä olin kanssa Cerazettejen aikaan...siis voi jösses!! Johtui ehkä siitä, ettei niihin ole laitettu sitä estrogenia...? En tiedä.

Toi voi olla hei miehelle oikeesti tosi kova paikka, jos se itse toivois olevansa karvasempi mitä on :D:D

mulla tuli eka raskauden jälkeen oikeet viikset, tai siis olivat ennenkin olemassa, mut jotenki tummu ja paksuni ja alko ahdistaa mua ihan hulluna. Kävin sit kosmetologilla sellaisessa valoimpulssihoidoissa 4kertaa kuukauden välein, muistaakseni ja johan alko häviämään. Kallis oli, mutta ihana tunne kun oli taas ihan norminaisen näköinen.

Nyt toisen raskauden jälkeen ovat taas alkaneet kasvaa, kun jouduin lopettaan nuo käynnit raskauden vuoksi. Nyt nuorempi 9kk ja viikset taas ilmestyneet. Eli pitänee taas lähtä valoimpulsseja hankkimaan. 10 x ois kuulema suositus, jolla saa parhaan tulokset. Ja toimii just tummiin karvoihin parhaiten, onneks :)

Mä olin kanssa Cerazettejen aikaan...siis voi jösses!! Johtui ehkä siitä, ettei niihin ole laitettu sitä estrogenia...? En tiedä.

Toi voi olla hei miehelle oikeesti tosi kova paikka, jos se itse toivois olevansa karvasempi mitä on :D:D

Noi hormoonit tekee tosiaan kummia naisille. Ja joillain niitä näemmä on kropassa mielin määrin ihan tilaamattakin
:kieh: .

Meillä mies on semmoinen babyface-siloposki, jolle ei tosiaan edes parta kasva ja jolla on kaikki 4 rintakarvaa. Ja sit meikäläinen, ruttunaama karva-apina :D.

Yhteistyössä