Hei,miten jos limatulppa irtoaa raskausviikolla 24+4. ?

Nyt taisi käydä mulle niin.. Anteeksi kaikille kun tylee yksityiskohtaista tekstiä, mutta limavana oli kastemadon paksuinen ja uskomattoman sitkeä!!. Jouduin kahteen kertaan vilkaseen mikä helkatti se tuo on ja en voinu erehtyä!

Onko muita joille näillä viikoilla käyny näin vai onko tämä vakavaa nyt?
 
En tiedä noista viikoista mutta mulla ei limatulpan pongaaminen ole johtanut synnytykseen...
Kahdessa(vai kolmessa?)raskaudessa mulla tullut joskus viikon 36 paikkeilla veriviiruista sitkeää limaa joka tulkittu limatulpaksi.Kuitenkin raskaus jatkunut siitä monta(4-> ) viikkoa ja lopulta käynnistetty!!

Toivotaan että on "jotain muuta limaa"kuin limatulppaa ja saat vielä rauhassa odottaa vauvaa :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
En tiedä noista viikoista mutta mulla ei limatulpan pongaaminen ole johtanut synnytykseen...
Kahdessa(vai kolmessa?)raskaudessa mulla tullut joskus viikon 36 paikkeilla veriviiruista sitkeää limaa joka tulkittu limatulpaksi.Kuitenkin raskaus jatkunut siitä monta(4->) viikkoa ja lopulta käynnistetty!!

Toivotaan että on "jotain muuta limaa"kuin limatulppaa ja saat vielä rauhassa odottaa vauvaa :hug:
Joo, tää on mun toka lapseni ja muistelen limatulpan olleen juuri tuollainen. Kuin jostain avaruus-elokuvasta se klöntti/mato oli äskön.
Ja kun huolestuttaa koska eilen kirjoitin tänne kamalista puristuskivuista kylkien kohdalla ja ylävätsalla ja tänään samaa..
 
hui :eek: Soita ä-polille kun sulla kerta noita kipujakin on! kattovat varmaan kohdunsuun tilanteen? Voiko limatulppa olla "noin vähäistä"? Mulla tuli ainakin monena päivänä ihan sairaasti..joutu ihan paperin avulla vetämään ulos,yak!

mut sanoit jo et edellisestä oli just tollanen ni soita ihmeessä!!
 
Olen joskain lukenut, että limaa tulee koko raskauden ajan ja muodostuu lisää. Minulla limaklontteja tullut aina, eikä varsinaista limatulppaa koskaan muodostunut. Itsellä kyllä ongelmana kaikissa kolmessa raskaudessa ennenaikaisuuden uhka, mutta liittyykö tuo liman tuleminen siihen, en tiedä. Aina epäilyttävissä tilanteillä ä-poli oikea paikka!
 

Yhteistyössä