Hei mitä tää vois olla vai ei mitään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja influenssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

influenssa

Vieras
Mulle tuli perjantaina nuha yskä ja kuume,kesti kolme päivää kuume.Ma ja Ti olin kuumeeton.Yskä on outo,mutta kestänyt vasta 5 päivää.Ja tänään äsken mittasin kuumeen,niin oli 37,2.Ihan niinkuin olis taas kuume nousemassa..

Mitä tää on?Miehellä ja lapsella oli kans kuumetta,mutta he ovat jo parantuneet.

Kun ei kehtais turhaan lääkäriin lähteä,jos ei olekaan mitään ihmeelllistä..

Mut miten ihmeessä näin nopeesti tulee keuhkoputken tulehdus?Pitäiskö kuitenkin kuulostella pari päivää..Ja miten lääkäri näkee että on keuhkoputkentulehdus?Miehellä joskus aikoinaan oli pitkään yskää ja lämpöä eikä lääkärit antibioottia määrännyt.Kyllä olis kurjaa antibioottia taas syödä.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mut miten ihmeessä näin nopeesti tulee keuhkoputken tulehdus?Pitäiskö kuitenkin kuulostella pari päivää..Ja miten lääkäri näkee että on keuhkoputkentulehdus?Miehellä joskus aikoinaan oli pitkään yskää ja lämpöä eikä lääkärit antibioottia määrännyt.Kyllä olis kurjaa antibioottia taas syödä.. :(

Keuhkoputken tulehduksen kuulee.
Nyt on niin paljon pöpöä liikkeellä, ettei se välttämättä mitään antibioottia vaativaa ole. Kuulostele pari päivää, meillä on sairastettu nyt jo monta viikkoa muutaman päivän väleillä. Siis terveenä aina välissä vain muutama päivä.

Joo mut mua rupes huolestuttamaan jos taas kuume nousee.Nyt oli jo lämpöä.Ei kai tää mitään ihmeellistä ole..en tiiä.Keuhkoissa kyl rohisee,ei meinaa lima irrota.Ja vähän koskee yskiessä..

Yhteistyössä