Hei mitä tää tarkottaa? Apua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Mä kävin Papa- kokeessa pari vkoa sitten ja sanoivat että soittavat jos siinä on jotain, muuten eivät soita. Nyt tuli kirje että suosittelevat uuteen kokeeseen tuloa 6kk kuluttua mutta ei ollut mitään että onko kokeessa selvinnyt jotain.. ? Mitähän tarkoittaa... :|

Mullekin tulee huomenna 2 viikkoa siitä ku kävin papa-kokeessa... sanoivat soittavansa jos siellä on jotain... vielä ei ole kuulunut mitään.. kuinka kauan muuten noissa tuloksissa yleensä menee että ne tulee??

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Mullekin tulee huomenna 2 viikkoa siitä ku kävin papa-kokeessa... sanoivat soittavansa jos siellä on jotain... vielä ei ole kuulunut mitään.. kuinka kauan muuten noissa tuloksissa yleensä menee että ne tulee??

2 viikkoa

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Sinne tunnin soittoaika päivässä, just silloin kun meillä pikkuisella ruoka- aika joten en varmaan heti huomenna ainakaan ehdi soittaa.

Kai nyt jossain vaiheessa ehdit soittaa?Siirrä ruoka-aikaa tms.

Mulla luokka 2 ja hyvänlaatuisia solumuutoksia..kontrollikäynti silloin oli puolen vuoden välein, eli olin tuon yhden tuloksen vuoksi 5 v. seurannassa mutta ikinä ei ole sen jälkeen tullut luokka2;) ja aikaa solumuutoksesta 10 v.

Yhteistyössä