Joo tässä oon mietttiny jo kauan että mistä saan ostettua kunnon koneen summalla 300-550€ joku netti sivu tai jokin kertokaa ihmeessä jos tiiätte.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vittu etsi itseJoo tässä oon mietttiny jo kauan että mistä saan ostettua kunnon koneen summalla 300-550€ joku netti sivu tai jokin kertokaa ihmeessä jos tiiätte.
Pelaan sellaista kun hepinnuppitappiin eli katson pokea..Mitä meinasit pelata? 300-500€ riittää grafiikaltaan pasianssiin?
Ei, vaan riippuu, mitä aikoo pelata. Jos tarvii yhtään näytönohjaintehoja, se maksaa jo yksistään 300€.Tuolla saa varsin helposti pöytäkoneen millä voi pelata.
Mutta ei saa tuolla budjetillaEi, vaan riippuu, mitä aikoo pelata. Jos tarvii yhtään näytönohjaintehoja, se maksaa jo yksistään 300€.
Niin koko konetta? Ei. Siksi yritinkin kysyä, että mitä aikoo pelata. Minimivaatimuksilla pitää pärjätä ja budjetin yli menee, että heilahtaa.Mutta ei saa tuolla budjetilla
Niin.pertti jos et ymmärrä niin mene jo nukkumaan ja lopeta se peräreikäs kaivelu.Niin koko konetta? Ei. Siksi yritinkin kysyä, että mitä aikoo pelata. Minimivaatimuksilla pitää pärjätä ja budjetin yli menee, että heilahtaa.
Eikö 1200€ saa jo ihan ok valmiin koneen ilman sitä tuskaa?Kone kannattaa koota itse. Noin 1000€ saa jo suhteellisen ok pelikoneen kasattua