M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Mikä siinä on että joka hemmetin kuukausi joku tuota kysyy, eikä osaa sinne kelan sivuille vieläkään mennä?
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Tai nii no, jotkut kysyy kyllä ihan ärsyttääkseen näitä, jotka kysyy, että miks kysytään :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Tai nii no, jotkut kysyy kyllä ihan ärsyttääkseen näitä, jotka kysyy, että miks kysytään :saint:
sullapa on pitkät piuhat....
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Tai nii no, jotkut kysyy kyllä ihan ärsyttääkseen näitä, jotka kysyy, että miks kysytään :saint:
Eiks ooki, harmittaaks se siuta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Tai nii no, jotkut kysyy kyllä ihan ärsyttääkseen näitä, jotka kysyy, että miks kysytään :saint:
Eiks ooki, harmittaaks se siuta?![]()
Ei. Mut kerro millon tulee lapsilät?
Alkuperäinen kirjoittaja vaipaton:monen aikaan ne on nostettavissa?
Alkuperäinen kirjoittaja lii:Mun mielest oikeesti sais lopettaa koko lapsilisän. Jos lapsia tehdään niin kyllä ne pitäis itse pystyä elättämään ilman valtion tukeakin. Ja huom. itse olen kahden lapsen äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja lii:Mun mielest oikeesti sais lopettaa koko lapsilisän. Jos lapsia tehdään niin kyllä ne pitäis itse pystyä elättämään ilman valtion tukeakin. Ja huom. itse olen kahden lapsen äiti.
eli sä et käytä sitä kun tulee tilille?