Hei, mahtuuko joukkoon mukaan tämmönen 44v äiti?

Hei!

Olen Jansku, vm. 1963, aivan kuten nimimerkki sen kertoo. Jäin leskeksi yllättäen 28.7.2007. Tieto tavoitti minut Turkista, Marmariksesta: "T on nyt nukkunut pois :'(

Huolehdin nyt sitten meidän yhteisestä omakotilalostamme ja kahdesta lapsesta: poika 17v. ja minun ja mieheni iltatähti tyttö 9,5v mutta pitkä tyttön luokan muiden tyttöjen rinnalla.

Kaksi sekarotuista koiraakin meiltä löytyy.

Tykkään matkustella. Otan aina minkä kokoonpanon milloinkin (yleensä minä + tyttäreni + Joku toinen aikuinen (äitini tai eräs kaverini) ja´, kuten nyt poikani. Olen nyt käynyt 2001, 2002, 2003, 2004 Tunisiassa, 2005 Turkissa, 2006 Tunisiassa, 2007 Turkissa ja 2008 Tunisiassa.
 
olipa surullista! otan osaa! kyllä tänne kaikki mukaan mahtuvat, tervetuloa!
minä täytin jo viime marraskussa pyöreät 50v. vaikka ei tunnu yhtään siltä. minulla neljä lasta 27v. 25v. 10v. 9 v. kaksi ensimmäistä on edellisestä liitosta poikia ja kaksi viimeistä tästä avioliitosta poika ja tyttö. asumme maalla omakotitalossa. olen työelämässä samoin mieheni.
miehellä edellisestä liitosta kolme lasta 22v. asui meillä mutta muutti vuosi sitten omaan asuntoon. tytär 20v. ja tytär 14v. Nuorin käy meillä vielä säännöllisesti viikonloppuisin. Mukavia lapsia ovat olleet.
meillä on tuo kotimaan matkailu suosiossa.
Hyvää kesää sinulle!
 
kiva jos joku tänne ilmestyy, hiljaistahan täällä on. minä olen 48v ja lapsemme ovat kohta 3 ja 21,24 ja 28. ja kaksi lapsenlasta 2 ja 4v. savossa asutaan ja jäin kotiin sosiaalialan hommista hoitamaan ihanaa iltatähteämme ja lapsenlapsia. mökki saaressa kuuluu vapaa-aikaamme.
 
Mahtuisko mukaan, jos vaikka kirjoitukset vilkastuu kun porukka lisääntyy ;)
Olen 49v ja lapsia 4 : Edellisestä avioliitosta 24v+21v+21v ja nyt iltatähtönen 1,5v.
Yksi 2v. lapsenlapsikin.
Olen ollut työelämässä muuten, mutta nyt oli mahdollisuus jäädä hoitovapaalle kunnes poika täyttää 3v.
Kotona olemisesta nautin eri tavalla kun nuorempana, samoin kun pienen lapsen kanssa touhuamisesta. Yövalvominen ja perässä juokseminen tuntuvat paljon raskaammalta kuin nuorena, mutta pitkäjännitteisyyttä ja ymmärrystä on enemmän.....eli iästä on hyötyjä ja haittaakin.
Olisi kiva kuulla muilta iäkkäiltä äideiltä, miltä heistä on tuntunut elämä pienokaisen kanssa.
 
hei vaan. meillä nuorin samaa ikäluokkaa.Sitten 12 ja vanhin lapsukainen jo omaa elämäänsä poikaystävän kanssa viettää. Matkustelusta tykkään minäkin, Turkissa en vielä ole käynyt mutta aika monessa muussa maassa, Tunisiassakin kaksi kertaa.
En kamalasti palstalla roiku mutta meilejä kirjoittelen (kunhan tässä työasiat saan sellaiseen järjestykseen että ehdin ja jaksan kunnolla keskittyä ), osoite profiilissa ja oikean osoitteen saa sitten.... Palstalla tosiaan en ole paljoa ja huomaan että en keskusteluihin pääse mukaan vaikka olisi ihan kiva pohtia joskus vähän vakavampiakin asioita, mutta meileissä taas voi jakaa helpommin niitä arkipäivän asioita.
jaksamista sinulle ap
 

Yhteistyössä