Hei mä pääsin telkkariin :D

Mä näyn ehkä kokonaisen sekunnin ajan kohdassa 5:34 :xmas::ashamed: Ne on ne halvat huvit...

Uutiset - Kaikki videot | Nelonen.fi

Mutta itse asiaan, mitä mieltä olitte Pride-iskujen tekijöiden tuomioista? Tuomioksi tuli siis 4kk ehdollista vankeutta 2v koeajalla, vahingonkorvauksia tuomittiin maksettavaksi yhteensä 25 000€ (minä ja lapseni saadaan 400€ per nenä jos tää pysyy voimassa) ja kun siihen lisätään oikeudenkäyntikulut niin summa nousee n 40 000€:n. Todettiin siis syylliseksi 88 pahoinpitelyyn ja 71 poliittisen toimintavapauden loukkaukseen sekä haitallisten aineiden hallussapitoon.
 
Viimeksi muokattu:
"huh"
Ihan hyvä. Tuo on tosi iso korvaus summa. Linna ois tullu meille kaikille kalliiksi eikä se oisi auttanut.
Tässä tapauksessa on hyvä että joutuu maksamaan paljon rahaa. Se kun joka kuukausi lyhentää niin pistää miettimään mitä kannattaa tehdä.
Oliko tyhmä idea sen arvoinen.
Täähän on aika kova rangaistus verrattuna jos ois vaikka puukottanut ja jopa tappanut yhden. Muutama vuos vankilaa ja sekin ensikertalaisena puolittuu. Tapossa menee kuitenkin ihmishenki ja vaan hetki linnaa.
Kyllä siis sanoin että hyvän rangaistuksen sai
 
[QUOTE="HEI";23704298]:D Hups. Mä jo mietinkin, että ei kai nina sentään mitään iskua homoja vastaan oo tehnyt :D[/QUOTE]

Nojuu en :D Me siis osallistuttiin kulkueeseen ja oltiin asianomistajina tapauksessa.
 
Rollolainen
Mä oon kans ollut telkkarissa, vilahdin itekin pari sekuntia. Paikallisessa uutislähetyksessä, tai olla v 2009. Oli kyseeessä Rovaniemen yliopiston syyslukukauden avajaiset.
 
"HEI"
Saanko kysyä, että loukkaantuiko sun lapsi siinä? :( Kauheeta.
Ja saanko myös tyhmänä kysyä, että käveletkö sä tossa syytettyjen seassa sisälle? Sori tyhmät kysymykset, kunhan mietin ja video pätkii.
 
"joku"
[QUOTE="vieras";23704314]No jos vertaa mitä ihmisen taposta saa Suomessa ni siihen nähden aika kova tuomio.[/QUOTE]

Samaa mieltä, on se hassua että toisen ihmisen taposta selviää hyvällä lykyllä n 4 vuodessa.
 
[QUOTE="HEI";23704320]Saanko kysyä, että loukkaantuiko sun lapsi siinä? :( Kauheeta.
Ja saanko myös tyhmänä kysyä, että käveletkö sä tossa syytettyjen seassa sisälle? Sori tyhmät kysymykset, kunhan mietin ja video pätkii.[/QUOTE]

Lapsi sai oireita pippurisumutteesta, yski ja ilmeisesti oli vaikea hengittää. Itki kovaa aikansa ja uupuneena sitten nukahti kun oltiin päästy vähän eteenpäin, raikkaampaan ilmaan. Mä jouduin keskittyy itse hengittämiseen, liikkumiseen ja mukanaolleen koiran rauhoitteluun niin en edes saanu lasta syliin :(

Ja juu, kävelen siinä samaa aikaa niitten kanssa. Ne tunki eteen ku yritin seurata sitä vihreätakkista, eivät vissiin kauheasti kattonu ympärilleen ku yrittivät peitellä naamojansa hupuillaan.
 
"vieras"
Hui, mun yks ystävä oli siiinä lähellä kans mut se on aikuinen ihminen kuitenkin. Eikä siis saanu just päälleen mitään, säikähti vaan. Aika kauheeta lapsen kans...
 
"HEI"
Lapsi sai oireita pippurisumutteesta, yski ja ilmeisesti oli vaikea hengittää. Itki kovaa aikansa ja uupuneena sitten nukahti kun oltiin päästy vähän eteenpäin, raikkaampaan ilmaan. Mä jouduin keskittyy itse hengittämiseen, liikkumiseen ja mukanaolleen koiran rauhoitteluun niin en edes saanu lasta syliin :(

Ja juu, kävelen siinä samaa aikaa niitten kanssa. Ne tunki eteen ku yritin seurata sitä vihreätakkista, eivät vissiin kauheasti kattonu ympärilleen ku yrittivät peitellä naamojansa hupuillaan.
Apua :O Ja tuli tosi hyytävä olo kun katoin, että kävelit syytettyjen seassa. Jotenkin sellanen pelottava olo. Mä en olis uskaltanut noin lähelle mennä ollenkaan! Yäk.
 

Yhteistyössä