K
kolmen äiti
Vieras
Hoidan kolmea lasta kotona. Nuorin on vain kotona, keskimmäinen käy kaupungin päivähoitopalvelujen järjestämässä kerhotoiminnassa, vanhin esikoulussa. Kävin Kelassa ja olin melko yllättynyt, että täti tiskin takana ei tiennyt vaikuttaako esikoulu kotihoidontukeen (sanoi että eskarilaisesta ei saa sitä 60 euron lisää). Ja arveli, että kai kerhossa käyminenkin voi poistaa sen 60 euroa siitä toisesta lapsesta. Kelan puhelinpalvelussa sanottiin että mun kuuluisi saada kotihoidon tukea kaikista lapsista (siis noista kahdesta vanhemmasta 60+60 euroa). Aiemmin maksettiin vain nuorimmasta (oma hakuvirhe), ja nyt kai maksetaan siitä kerholaisestakin. (Joudunko siis maksamaan sen takaisin?). Vai kuuluisiko saada eskarilaisestakin?
AAAAPPPPUA, mä en tajua näitä juttuja. Miten ne voi olla noin epäselviä noille virkailijoillekin? Luulis että ovat ihan perusjuttuja?????????
AAAAPPPPUA, mä en tajua näitä juttuja. Miten ne voi olla noin epäselviä noille virkailijoillekin? Luulis että ovat ihan perusjuttuja?????????