Hei kertokaa mulle nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
onko mulla mitään mahkuja mennä opiskelee lähihoitajaksi tällä huonolla matikkapäällä?!? ala-yläasteella oli matikka aina 5 :ashamed: Ja käsi-ja taideteollisessakin just sen 1 eli hyväksytty :whistle:
Samaten kemia mul on ollu aina heikko lenkki.
Eli pystyykö niistä tehtävistä selviämään sit mitenkään :whistle:

Mä oon aina ollut tosi huono matematiikassa... Peruskoulussa sellasta 7 ollut, vaikka mielestäni oon vieläkin huonompi ollut :ashamed: Mun pitää aina päntätä ja kuunnella tarkkaan tunnilla, melkein saada yksityisopetustakin, että menee perille :o Lääkelaskukoe pitää päästä läpi, ei saa yhtäkään virhettä olla, kolmannella kerralla pääsin läpi... Ei nyt sen takia mun mielestä kannata jättää sentään menemättä... Kyllä niistä selviää :)

pystyt. lääkelaskut on aivan eri juttu,kun koulumatikka. mä olin ylä-asteella matikassa huono ja lääkelaskut meni heti kerralla läpi ja annoin muillekin "tuki-opetusta". ei muuta,kun kouluun vaan... meitä hoitajia tarvitaan lisää :D

Eli sit vaan kovalla sisulla eteenpäin :)
Tässä tulevaisuutta suunnittelen kun meinasin että joskus sairaanhoitajan hommia tekisin, oon siitä koko ikäni haaveillu...Menee vaan vielä muutama vuos ennenkun pääsee tonne lähihoitajaksi opiskelemaan =)

Yhteistyössä