Hei kertokaa joku: kylpyhuoneremontista ja kosteuden kuivaamisesta...!?!?

  • Viestiketjun aloittaja viers
  • Ensimmäinen viesti
viers
meille siis kylppäriremppa tulossa ja kosteutta hivenen on lattiakaivon vieressä. Kauanko teillä kestänyt kuivatus? Pitääkö kuivain kovaa ääntä...!? Eli että voiko sitä edes asustaa täällä samanaikaisesti, siis lähinnä mietin saako lapsi nukuttua jos kovaa meteliä pitää!?

Muita kokemuksia kuulen myös mieluusti. =)
 
vieras
melutaso riippuu ihan kuivaimesta, mutta melko hiljaista hyrinää piti ainakin meidän vuokra-asunnossa. tiskikonekin pitää kovempaa ääntä. ja viikon verran piti kuivattaa, tosin kyseessä silloin vesivahinko keittiössä, joka oli siis tapahtunut jo aiemmin ja mennyt rakenteisiin.
 
ap
Kiitos vastauksistanne. Mutta siis, voi kökkö. Meille remppamiehet sanoivat, että kahdessa viikossa koko remontti on valmis.... saas nähdä sitten.... kosteutta on arviolta 20 cm x 20 cm alueelta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksistanne. Mutta siis, voi kökkö. Meille remppamiehet sanoivat, että kahdessa viikossa koko remontti on valmis.... saas nähdä sitten.... kosteutta on arviolta 20 cm x 20 cm alueelta...
no sitten tehään kuin juosten kustu. mun porukoille remppafirma sanoi että pelkkä kuivatusaika on väh. 4 vkoa... mutta siellä olikin iso homevaurio, revittiin mun huone ja kylppäri auki. yms pientä..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksistanne. Mutta siis, voi kökkö. Meille remppamiehet sanoivat, että kahdessa viikossa koko remontti on valmis.... saas nähdä sitten.... kosteutta on arviolta 20 cm x 20 cm alueelta...
no sitten tehään kuin juosten kustu. mun porukoille remppafirma sanoi että pelkkä kuivatusaika on väh. 4 vkoa... mutta siellä olikin iso homevaurio, revittiin mun huone ja kylppäri auki. yms pientä..
Juuh, eli voi siis varautua siihen että remontti venyy... kosteusmittaukset otetaan toki, joten silloinhan sitten näkee sen onko todella kosteus lähtenyt vaikos eikös. Taloyhtiökin jo vaatii tietenkin kosteusmittaukset, ettei tulis tehtyä juostenkusten...
 

Yhteistyössä