Hei keksikää jotakin kivaa uutta tekemistä mulle ja mun 1,5-v pojalle

No mitäs "vanhaa" tekemistä teillä on? Sisällä voi piirtää,tehdä majan,lukea kirjoja,rakentaa duploista tai palikoista,leikkiä kattiloilla ym keittiötavaroilla,.. Ulkona voi laskea mäkeä ainakin.. Sorry,lyö vähän tyhjää itsellä..

[QUOTE="äiti";23102562]No mitäs "vanhaa" tekemistä teillä on? Sisällä voi piirtää,tehdä majan,lukea kirjoja,rakentaa duploista tai palikoista,leikkiä kattiloilla ym keittiötavaroilla,.. Ulkona voi laskea mäkeä ainakin.. Sorry,lyö vähän tyhjää itsellä..[/QUOTE]

Noita kaikkia tehdään paitsi piirtämistä. (Hehheh, oon kuvataiteilija koulutukseltani). Vois tietty kokeilla sujuisko jo. Toi on aika rämäpää, joten ehkä vois koettaa metsästää tuppukylän hurjinta liukumäkeä. Kotipihassa se ei oikein luista kun tuli just uutta luntakin.

no jos tuo iso maha tarkottaa vauvamahaa niin ei ehkä pulkkayyhkimien mäkeen kannata lähteä.
yuotubesta löytyy kivoja musiikivideoita, vaikka fröbelin palikoita, niitä voi tanssia yhdessä. ylipäänsä syissä tanssia tai jalkojen päällä tanssia jos vaan onnistuu.
pölyjen pyyhkiminen on meillä suosikkijuttuja.
kertokaa muutkin otan itsekin mielelläni vinkkejä vastaan

kylpy ja suihkuleikit on meillä olleet hittejä. Taikataikina muovailut, leipominen muutenkin on kivaa pienten kanssa. Anna tyhjentää pyykkikone pesun jälkeen, meillä sekin on ollut hauskaa. Rätti käteen ja saa pyyhkiä hyllyjä ja seiniä (suosittelen kuivaa riepua :) ) Jos uimahalli kohtuullisen matkan päässä, niin uimaan.

Yhteistyössä