Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:hei :wave: minä ihka uusi täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:No,mitäs meinasit tälle illalle keksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:No,mitäs meinasit tälle illalle keksiä?
ikävä AnnaBelliä!! |O
![]()
eiköhän me jotain keksitä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:No,mitäs meinasit tälle illalle keksiä?
ikävä AnnaBelliä!! |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:No,mitäs meinasit tälle illalle keksiä?
ikävä AnnaBelliä!! |O
![]()
ME???
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:No,mitäs meinasit tälle illalle keksiä?
ikävä AnnaBelliä!! |O
![]()
ME???
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:No,mitäs meinasit tälle illalle keksiä?
ikävä AnnaBelliä!! |O
![]()
ME???
minä + harmaat... + AnnaBell + mun 10 alteregoa..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:Katos katos, tänne on saatu miehiäkin sillä välin kun oon ollu poissa. ViimeinkiAlkaa nuo akkojen tappelut kyllästyttään |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:hei :wave: minä ihka uusi täällä![]()
vedä syvään henkeä, juon taas...![]()
:hug:
hja kun uusi olet niin vielä:
:flower:
meinasin kirjottaa ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja sussu82:Katos katos, tänne on saatu miehiäkin sillä välin kun oon ollu poissa. ViimeinkiAlkaa nuo akkojen tappelut kyllästyttään |O
SamoinAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:Katos katos, tänne on saatu miehiäkin sillä välin kun oon ollu poissa. ViimeinkiAlkaa nuo akkojen tappelut kyllästyttään |O
joo, terve vaan!
kyllä sä mua kohta vihaat..
:ashamed: