Hei kaikki!

Olen uusi täällä ja haluaisin ottaa osaa keskusteluun.Mua kiinnostaisi tietää, onko kellään samanlaista kokemusta, että ex jättäytyy kokonaan pois lapsensa elämästä, kun saa kuulla että toisella uusi puoliso?Mulle kävi, että kun ex kuuli mun asuvan uuden miehen kanssa, hän soitti ja sanoi, että kun kerta olet uuden isän pojalle valinnut, niin pitäköön pokanaan!Siihen loppui lapselle soittelu ja kaikki joult ja merkkipäivät vietettiin ilman isää tai edes lahjoja tai kortteja!Ei kertaakaan sen jälkeen ottanu yhteyttä!Tästä jo n.10v,ja onneks pojalla sama hyvä isäpuoli edelleen.
 
Ei noin räikeästi, mutta omien lasteni isä muuttui mustasukkaiseksi kun minun elämääni tuli uusi mies (josta on tosin jo erottu monta vuotta sitten..). Ei halunnut tavata. Hoidin tapaamiset isovanhempien kautta. Sain myös lasten isältä puhelun, jonka hän soitti siihen aikaan lankapuhelimesta mummolasta eli vanhemmiltaan, paikalla oli siis muitakin kuulemassa hänen nokkelat kommenttinsa (kuulin taustaäänistä että on muita ihmisiä): "miten monta vuotta minun pitää sinua elättää, miten köyhä se sinun nykyinen miehesi on ettei se sinua pysty elättää vaan minun vielä pitää"
:headwall: :eek:

Tilanne meni kuitenkin ohi ehkä vuodessa-kahdessa, eli alkoi tavata lapsiaan, elarit tosin lopetti kokonaan - tulivatpa sitten säännöllisesti sossun kautta.
 

Yhteistyössä