Hei kaikki te, joilla on lastenhoitaja yksityisen hoidon tuella!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huips

Vieras
ja vaikkapa sillai että Kela maksaa hoitajalle plus kuntalisää saa tämä hoitaja...

'Mitä maksuja työnantaja maksaa itse?

Tyel, sotu...

Ja kun niissä kysytään sitä palkkaa, niin kerrotaanko se koko summa mitä hoitaja saa kelalta ja kuntayhtymältä?

Me ei siis itse makseta hoitajalle näiden lisäksi mitään...

Oon ihan ymmälläni, kun menee silti noihin maksuihin ihan SIKANA rahaa!!! Että oonko mä tajunnu jossain kohtaa jtn väärin...?

No en mä pimeenä mitään maksele. Homma jo käynnissä.

Alkoi vaan hirvittää, kun pitää maksaa so-tu, joka on siis pieni summa mun mielestä,
mutta Tyel maksut ihan kauheita ja siihen liittyvät tapaturmavakuutukset yms, hui kauhia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Alkuperäinen kirjoittaja pimeenä:
No me maksettiin hoitajalle suoraan käteen kht + kuntalisä. :whistle:

minäkin tekisin

No minä en tulisi ainakaan lasta pimeesti hoitamaan, entä jos sattuu jotain tai sua ei huvitakkaa maksaa?

Niin ja me ainakin saadaan kht vähemmän kuin yksityisen hoidon tukea, ja jos pelkkä kht niin ei olla saatu kuntalisää!
Ei siis niinku mitään järkeä pimeenä yrittää, meidän ainakaan. Omatuntokaan ei salli. Nyt saa sentäs rauhassa nukkua yönsä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Alkoi vaan hirvittää, kun pitää maksaa so-tu, joka on siis pieni summa mun mielestä,
mutta Tyel maksut ihan kauheita ja siihen liittyvät tapaturmavakuutukset yms, hui kauhia...

Mutta eikös se teille ole kuitenkin aika halpaa, jos joudutte maksamaan vaan noi lakisääteiset maksut? Tyel on n. 18% työnatajalle, tapaturmavkuutus on vaan muutaman kympin ja sotu alle 2%..... Jos tolla rahalla hoitaja hoitaa jo muutaman muksun, niin eipä ole juurikaan kalliimpi kun pk.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutta eikös se teille ole kuitenkin aika halpaa, jos joudutte maksamaan vaan noi lakisääteiset maksut? Tyel on n. 18% työnatajalle, tapaturmavkuutus on vaan muutaman kympin ja sotu alle 2%..... Jos tolla rahalla hoitaja hoitaa jo muutaman muksun, niin eipä ole juurikaan kalliimpi kun pk.

Tyel on kuukaudessa 283e, sotu vähän päälle parikymppiä, tapaturmavakuutus muutaman kympin...

Niin, kai me sit halvalla päästään :D

Tuntuu silti opiskelijan lompakossa nuo maksut...
Mutta ei passaa valittaa, en kadu siltikään tätä valintaani!
Pää vain pyörällä kaikista näistä maksuhommista kun ei ole ennen tarvinnut ajatella.
No, viisastuu näissäkin asioissa!

Kiitti teille! :)

Yhteistyössä