Hei kaikki sokeat ja lukihäiriöiset, tässä teille pähkinä purtavaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun mä kirjoitan nettiin niin mä kirjoitan hanuristin sormilla enkä tuijota näyttöä tai näppäimistöä. Joskus saattaa tulla väärä ääni mut ei sitä kesken soiton aleta korjaamaan.
Toisilla on käytössä kaikenlaisia älyvehkeitä joissa on arvailevaa tekstinsyöttöä.
Lukihäiriö taas on asia jolle ihminen itse ei voi mitään.

Enempi huolestunut mä olen niistä joilla kielioppi on hallussa ja älliä riittää mutta sisältö on järkyttävää.

"----Kun Evira löysi maahantuojat, se pyysi kuntien elintarvikevalvontaviranomaisia asettamaan näiden varastoissa olevat mahdollisesti lainvastaiset tuotteet luovutuskieltoon, kunnes puhtaus selviää.

Markkinoilla jo oleviin tuotteisiin Evira ei voinut puuttua ennen kuin Euroopan vertailulaboratorio JRC ja Tullilaboratorio saivat analyysimenetelmän valmiiksi. Menetelmää ei ollut olemassa, koska muuntogeeninen riisi ei ollut missään hyväksymisputkessa EU:ssa eikä Yhdysvalloissa.

Eviran tietojen mukaan epäilyksen alaisia riisieriä on tuotu Suomeen vuoden 2006 aikana 80 000 kiloa. Maahantuojien varastoista on löytynyt noin puolet tästä määrästä. Puolet on siis päätynyt kuluttajien käsiin.---"
Riisissä oleva arsenikki/arseeni ei ollut tuolloin kai tiedossa ja on eri asia.

Yhteistyössä