Hei kaikki raskaana olevat tai jo äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "poks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"poks"

Vieras
Onko teillä ollut virtsassa pistävää hajua alkuraskaudesta? Onko tämä ihan normaalia kun nyt raskauden alkuvaiheessa alkanut todella epämiellyttävä haju virtsassa. Haju on voimakas, kuitenkaan mitään muita oireita ei ole eli virtsatien tulehdukseen ei voi yhdistää enkä kyllä mitään muutakaan keksi. Haju on nimenomaan virtsassa.

juon joo ja no puhun asiasta ens viikolla lääkärillä. Mutta siis mielestäni juon paljon ja silti tujua ja virtsatulehdus ollut joo joskus ja tunnistan kyllä sen oireet eikä toi mun mielestä siihen liity. Häiritsee vaan, että toiv. ei mitään tulehduksia olis nyt..

Koivunkäpy: oliko neuvolassa sitte ihan okei se? Kun täti kummasteli mun pissan tujua olemusta ja pisti sen juomattomuuden piikkiin kun en sillon ollu juonu, mutta sama ongelma jatkui vaikka join. Niin oli siis ihan normaalia kuitenkin se koska mulla on samantyyppistä :D

mutta mutta.. eikai siihen virtatien tulehdukseen pistävää hajua liity. Ei ainakaan mulla oo koskaan sellasta oiretta kohdalle osunu niin ehkäpä kyselen lääkäriltä ja toivon, että kuuluu vaan tähän raskauteen eikä mitään vakavaa, huolta kun muutenkin riittää ja ressiä millon mistäkin.

Yhteistyössä