En ole yksin sitten :ashamed: :'( :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka::wave:
No ei se nyt mikään häpeä tai surun aihe ole.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:En ole yksin sitten :ashamed: :'( :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka::wave:
Aijaa Mä oikeasti tykkän naisista ja miehistä,kyllä miehistä enemmän,mutta jos joku seksi nainen :ashamed: :ashamed: voi ,voi,ei saa täällä kertoa sellaista ,kun olen kännissä :headwall: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:No ei se nyt mikään häpeä tai surun aihe ole.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:En ole yksin sitten :ashamed: :'( :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka::wave:
Mua nolotta vähän ,mamma palstalla kertoa sellaista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:AnnaBell,mikä itkettää......
taas kännissä ohhoh...ja nyt suu suppuun :xAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Aijaa Mä oikeasti tykkän naisista ja miehistä,kyllä miehistä enemmän,mutta jos joku seksi nainen :ashamed: :ashamed: voi ,voi,ei saa täällä kertoa sellaista ,kun olen kännissä :headwall: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:No ei se nyt mikään häpeä tai surun aihe ole.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:En ole yksin sitten :ashamed: :'( :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka::wave:
koska isä kuoli :'( ja edes känni ei auta suruun :'( :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:taas kännissä ohhoh...ja nyt suu suppuun :xAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Aijaa Mä oikeasti tykkän naisista ja miehistä,kyllä miehistä enemmän,mutta jos joku seksi nainen :ashamed: :ashamed: voi ,voi,ei saa täällä kertoa sellaista ,kun olen kännissä :headwall: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:No ei se nyt mikään häpeä tai surun aihe ole.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:En ole yksin sitten :ashamed: :'( :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka::wave:
:'( :hug: kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ap:Haleja sulle AnnaBell