Hei kaikki. Olen puppa 👴🏻 palstan virtuaalinen isoisähahmo. Jos mieltäsi vaivaa joku. Kysy pupalta

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Olisi mielellään saanut jatkua niin ei tuo kiusanhenki olisi ikinä ilmestynyt tänne palstaa myrkyttämään jatkuvilla ja asiattomilla hyökkäyksillä mustia kohtaan. Hänen ilmestyttyään palstasta on tullut aika ikävä. Jotkut täkäläiset mustat tunnistivat hänet kauhunsekaisin tuntein ja muistoin tuosta itsensä nolaajasta."

Sinä tämän pastan olet pilannut typerillä jutuillasi.

Alepa on nostanut palstan tasoa ihanilla kirjoituksillaan. Hän osaa kirjoittaa, sinä Setis et. Sinä olet v ain rähjäinen öykkäri.
nolooooo
alepa se siinä kehuu itteänsä 😆

• Tykkää
Reactions: Setis.
vierailija
Ihan selvästi juu. Alepa aina paljastaa itsensä koska hän on ainoa harmaa, joka ei osaa lainata ja vastata suoraan kommentoitavalle

On saanut monilta vinkkejä, mutta ei. Kun lusikalla on tosiaan annettu…
Minä en siis ole Alepa. Osaan aivan varmasti lainata kuten näkyy, mutta sinä yleensä lätiset niin pitkään. On helpompi vaan poimia sieltä se kohta, mihin vastaan.

Yritä nyt erottaa eri harmaat toisistaan. Alepa osaa kirjoittaa hyvin runollisen kauniisti.

En harrasta sellaista kirjoitustyyliä itse.

Siinä olen Alepan kanssa samaa mieltä, että sinä olet pjärseestä. Ja osallinen tämän palstan kuihtumiseen.

vierailija
Minä en siis ole Alepa. Osaan aivan varmasti lainata kuten näkyy, mutta sinä yleensä lätiset niin pitkään. On helpompi vaan poimia sieltä se kohta, mihin vastaan.

Yritä nyt erottaa eri harmaat toisistaan. Alepa osaa kirjoittaa hyvin runollisen kauniisti.

Siinä olen Alepan kanssa samaa mieltä, että sinä olet pjärseestä. Ja osallinen tämän palstan kuihtumiseen.
👍Setis on palstan persepaise.
Aiheuttaa lukijoilleen kivuliasta istumista.

vierailija
Aapee on ryzzän malliin epählö

On bannattu Vauvalla kertomansa mukaan ja sitten myös täällä on joitain päiviä sitten tosi monta hänen aloitusta on poistettu koska ne on huomattu onnettomiksi trollauksiksi

poistu siis täältä kun et osaa olla ihmisixi

• Tykkää
vierailija
Aapee on ryzzän malliin epählö

On bannattu Vauvalla kertomansa mukaan ja sitten myös täällä on joitain päiviä sitten tosi monta hänen aloitusta on poistettu koska ne on huomattu onnettomiksi trollauksiksi

poistu siis täältä kun et osaa olla ihmisixi
Aapee pazcca petti kaikki palstalaiset

Ei vastaa kellekkään mithään joten hyökätkääpä muutkin tuota trollia vastaan!

vierailija
Ihan selvästi juu. Alepa aina paljastaa itsensä koska hän on ainoa harmaa, joka ei osaa lainata ja vastata suoraan kommentoitavalle

On saanut monilta vinkkejä, mutta ei. Kun lusikalla on tosiaan annettu…
Enks mä ole jo viiskytämiljoonaa kertaa sanonu sulle että lakkaat seuraamasta alepaa lukuisissa ketjuissa, joissa se on ja lakkaat herjaamasta sitä niissä, joissa se ei ole?

Käytä ne siniset pillerit "Annieen" äläkä runkkaa oksennustas meidän muiden naamalle.

vierailija
”Käytä ne siniset pillerit "Annieen" äläkä runkkaa oksennustas meidän muiden naamalle.”
Kopioin vain kivoja viestejä. Vierailija eli harmaa voi asioida missä tahansa kaupassa ympäri maailmaa. En ihmettele, jos joku heistä naputtelee tälle palstalle Afrikan viidakossa viidakon bambumajassaan korkealla puun latvassa.
Ehkä ystävällinen apina tarjoaa hänelle välipalaksi kookospähkinän.

Enks mä ole jo viiskytämiljoonaa kertaa sanonu sulle että lakkaat seuraamasta alepaa lukuisissa ketjuissa, joissa se on ja lakkaat herjaamasta sitä niissä, joissa se ei ole?

Käytä ne siniset pillerit "Annieen" äläkä runkkaa oksennustas meidän muiden naamalle.
Meilläpäin on tapana sanoa sinunlaisille että suu kiinni sorsa ja ui eteenpäin.

Ne jotka palstaa seuraa niin huomaavat että sinä katselet maailmaa alepan punakeltaisten linssien läpi ja naisoletettu Alepaa nuoleskellen. Kyllä se on niin että hän saa minut ja tietyt muut mustat aina ängettyä negatiivisessa mielessä kommentteihinsa. Kyllä moiselle käärmeenkieliselle 🐍sekoilevalle narskulle pitää tietenkin napauttaa takaisin 😎

Olen kyllä ennenkin kirjoitellut että ⚽ on Alepalla ja jos hän lakkaa herjaamasta meitä niin ei meilläkään ole mitään syytä antaa takaisin!

Ootellaan…

Viimeksi muokattu:
Hyvää iltaa Pappa, mitä mieltä olette statiineista?
Aamupäivää, olen kokeillut joskus kun arvot on olleet kohollaan, ja todella ikäviä sivuvaikutuksia oli pilvin pimein. Sen jälkeen olen jättänyt kaiken moskan pois mikä sitä voisi aiheuttaa. Vaikkakin aika terveellisesti olen aina syönyt.

Menen muutaman viikon päästä laajimpaan veritestiin mitä sai tilattua ihan mielenkiinnosta, jos se nyt olisi edelleenkin kohollaan niin en todellakaan aio käyttää lääkkeitä. Jos nyt edelleenkin olisi kohollaan niin se vaan on sitten minulle se ihan normaali.

Jännä kuulla mitä lekuri sanoo testosteronitasostani? ”Onkohan mittari mennyt juuri rikki kun sen arvo on ihan maksimissaan?” 😊 🤣

vierailija

Ne jotka palstaa seuraa niin huomaavat että sinä katselet maailmaa alepan punakeltaisten linssien läpi ja naisoletettu Alepaa nuoleskellen. Kyllä se on niin että hän saa minut ja tietyt muut mustat aina ängettyä negatiivisessa mielessä kommentteihinsa. Kyllä moiselle käärmeenkieliselle sekoilevalle narskulle pitää tietenkin napauttaa takaisin

Olen kyllä ennenkin kirjoitellut että on Alepalla ja jos hän lakkaa herjaamasta meitä niin ei meilläkään ole mitään syytä antaa takaisin!

Ootellaan…
Minä, koska se. Oletko 70 vai 7vee? 🤣🤣

vierailija

👍

Minuakin on muutamia kertoja luultu "Alepaksi".

Otan sen kohteliaisuutena! :)

• Haha
vierailija
Minuakin on muutamia kertoja luultu "Alepaksi".

Otan sen kohteliaisuutena!
Kiitos kohteliaisuudestasi. 😀
Minulle puhuminen ja kirjoittaminen on sama asia.
Yle aamussa puhuttiin dementoituneiden vanhusten väkivallasta.
Ikääntynyt hoitokodin naisasukas oli mennyt vahingossa väärästä ovesta sisään kohtalokkain seurauksin. Olen ehkä jo monta kertaa kertonut tällä palstalla vastaavanlaisesta tapauksesta.
Yli vuosi sitten menin vahingossa ovikoodilla väärästä ulko-ovesta sisään, ja sovittelin sitten avainta lukkoon. Ovi avautui ja tuntematon mies osoitti minua aseella.
Sain asiani selväksi horjuvalla kielitaidollani. En traumatisoitunut asiasta, mutta läheiseni ottivat asian hyvin vakavasti.
Koen, että nimimerkittömänä, harmaana eli vierailijana lörpöttely perhepalstalla on harmitonta ajankulua. Osaan jo seuloa jyvät akanoista, eli en hankkiudu hankaluuksiin ikävien kirjoittajien kanssa.
Tiedän mielentervysasioista liikaa, ja yritän päästä niistä keskustelunaiheista eroon. Tämä viikko on ollut hauska ja värikäs. Seinän takana on hiljaista. Luultavasti naapuriasunnon pitkään jatkunut kylpyhuoneremontti on loppusuoralla.
Seiskassa on kiva artikkeli Ukrainan presidenttiparista, jos palstan lukijoilla/kirjoittajilla on lukemisesta puutetta. Alan selailla paperista Helsingin Uutiset-lehteä. Elämässä tärkeintä on osata nauraa itselleen. Sen taidon olen aina osannut, ja huvittanut sillä minut tuntevia.

vierailija
Kiitos kohteliaisuudestasi. 😀
Minulle puhuminen ja kirjoittaminen on sama asia.
Yle aamussa puhuttiin dementoituneiden vanhusten väkivallasta.
Ikääntynyt hoitokodin naisasukas oli mennyt vahingossa väärästä ovesta sisään kohtalokkain seurauksin. Olen ehkä jo monta kertaa kertonut tällä palstalla vastaavanlaisesta tapauksesta.
Yli vuosi sitten menin vahingossa ovikoodilla väärästä ulko-ovesta sisään, ja sovittelin sitten avainta lukkoon. Ovi avautui ja tuntematon mies osoitti minua aseella.
Sain asiani selväksi horjuvalla kielitaidollani. En traumatisoitunut asiasta, mutta läheiseni ottivat asian hyvin vakavasti.
Koen, että nimimerkittömänä, harmaana eli vierailijana lörpöttely perhepalstalla on harmitonta ajankulua. Osaan jo seuloa jyvät akanoista, eli en hankkiudu hankaluuksiin ikävien kirjoittajien kanssa.
Tiedän mielentervysasioista liikaa, ja yritän päästä niistä keskustelunaiheista eroon. Tämä viikko on ollut hauska ja värikäs. Seinän takana on hiljaista. Luultavasti naapuriasunnon pitkään jatkunut kylpyhuoneremontti on loppusuoralla.
Seiskassa on kiva artikkeli Ukrainan presidenttiparista, jos palstan lukijoilla/kirjoittajilla on lukemisesta puutetta. Alan selailla paperista Helsingin Uutiset-lehteä. Elämässä tärkeintä on osata nauraa itselleen. Sen taidon olen aina osannut, ja huvittanut sillä minut tuntevia.
👍

vierailija
"Elämässä tärkeintä on osata nauraa itselleen. Sen taidon olen aina osannut, ja huvittanut sillä minut tuntevia"

Mistä olet saanut noin harhaisen käsityksen? Olet tunnetusti huumorintajuton tosikko.

• Tykkää
vierailija

Ne jotka palstaa seuraa niin huomaavat että sinä katselet maailmaa alepan punakeltaisten linssien läpi ja naisoletettu Alepaa nuoleskellen. Kyllä se on niin että hän saa minut ja tietyt muut mustat aina ängettyä negatiivisessa mielessä kommentteihinsa. Kyllä moiselle käärmeenkieliselle 🐍sekoilevalle narskulle pitää tietenkin napauttaa takaisin 😎

Olen kyllä ennenkin kirjoitellut että ⚽ on Alepalla ja jos hän lakkaa herjaamasta meitä niin ei meilläkään ole mitään syytä antaa takaisin!

Ootellaan…
Ja taas sitä mennään. Setis yrittää provosoida saadakseen purkaa angstinsa tällä palstalla.

Yhteistyössä