Hei Kaikki! nyt apuja mulle pikaisesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt apuja

Vieras
Haen avoinna olevaa työpaikkaa. Hakemus otetaan vastaan vain mailin välityksellä.

Miten kirjoittaisin siihen loppuun, että toivoisin kuulevani heistä vielä. Eli että olen kiinnostunut paikasta oikeasti? siis siihen mailiin. Laitan hakemukset liitteenä matkaan.

Onko tökeröä laittaa näin:?

Toivottavasti vielä kuulen teistä

Ystävällisin terveisin

xxxxxxxxxxxxxxx

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
tai.odotan yhteydenottoanne ja tulen mielelläni kertomaan lisää itsestäni/ käymään paikanpäällä.. tms..

No tuon olen kirjoittanut jo itse hakemukseen. En haluaisi toistaa itseäni.

must sinne hakemukseen kantsii lisätä lyhesti vain että mitä haet,millä koulutuksella/koulutukspohjalla,edellinen työpaikka(jos samaa alaa).vähän susta ja siitä kuinka hyvä olet siihen työhön/luonteeltasi jne.. ja sit lopuksi tuo odotan yhteydenottoanne ja tulen mielelläni kertomaan lisää itsestäni. cv liitteeksi ja nimi alle ja postiin..
sit jos kutsuvat haastatteluun tai soittavat niin sitten sepostellaan kaikkee..
on toiminut mulla..
ja voit myös soittaa vaikka pari päivää hakemuksen vastaanoton jälkeen että minä täällä hei..

tai.odotan yhteydenottoanne ja tulen mielelläni kertomaan lisää itsestäni/ käymään paikanpäällä.. tms..

must sinne hakemukseen kantsii lisätä lyhesti vain että mitä haet,millä koulutuksella/koulutukspohjalla,edellinen työpaikka(jos samaa alaa).vähän susta ja siitä kuinka hyvä olet siihen työhön/luonteeltasi jne.. ja sit lopuksi tuo odotan yhteydenottoanne ja tulen mielelläni kertomaan lisää itsestäni. cv liitteeksi ja nimi alle ja postiin..
on toiminut mulla..
ja voit myös soittaa vaikka pari päivää hakemuksen vastaanoton jälkeen että minä täällä hei..

Minä olen soitellut ennen hakemusen laittoa. Kysellyt avoimesta paikasta ja itse yrityksestä.
Oisko sulla heittää vinkkejä mitä kysellä jos soitan hakemuksen laiton jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap vinkkejä kaipailee lisää:

on toiminut mulla..

Minä olen soitellut ennen hakemusen laittoa. Kysellyt avoimesta paikasta ja itse yrityksestä.
Oisko sulla heittää vinkkejä mitä kysellä jos soitan hakemuksen laiton jälkeen?

riippuu mitä olet kysellyt ennen..
mutta siitä ainakin että millon päätetään ja että ronskisti vaan työntää itseään sinne haastatteluun..voi kertoa vaikka mitä,mutta vaikka että kuinka hyvät liikenneyhteydet on juuri meiltä työpaikalle ja kuinka hyvä työntekijä on..siis ittesä myymistä tuolle yritykselle. ja ehkäpä jotain mitä tekisi jo kun on siellä töissä.. jos tiedät niiden tän hetkisistä duuneita niin siitä kyselet jo ja vähän ku olisit jo siellä töissä.. Mut liian tyrkky ei saa olla(ettei tule negatiivista vaikutelmaa) ja pitää olla itsevarman kuuloinen..

hahha. voi hyvänen aika,enhän mä mikään työpaikkaneuvoja ole.mut noilla mä olen itse päässyt töihin.
kertomalla itsestäni ja antamalla olettaa kuinka tehokas ja hyvä työntekijä olen. kuinka firma voittaa jos ottaa mut duuniin.jne..

Yhteistyössä